Kan juist wel uitmaken wel LG tv je hebt. LG tv x kan misschien iets anders dan LG tv y.
En misschien dat iemand hier dezelfde TV heeft en een oplossing voor je heeft. Nu is het gokken.
Verder omschrijf je streamen ook niet duidelijk, Ik geef aan dat YT en Netflix bv moeten kunnen.
Ik doe dat zonder extra apps' oid gewoon out of the box. En wat het YT filmpje laat zien is dat je video;s kunt casten vanaf je telefoon naar je TV met ios.
Dan moet de app die je gebruikt om sport te streamen (misschien ook handig om te noemen) ook casten ondersteunen. Als dat zo is, dan werkt de oplossing van mij ook.
Als dat niet zo is. moet je een andere app gebruiken om te casten.
Het zelfde geld overigens voor chromecast. Als je een app gebruikt die niet kan casten zal hij het ook niet op chromecast
Nu geef je ook aan dat Live afspelen op YT niet wil lukken? Bedoel je dan via de ingebouwde app?
Als dat al niet lukt moet je gaan kijken of je netwerk connectie wel goed is. De app en TV up to date zijn etc. Of idd kijken of de TV niet defect is.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.