Streamen van iphone naar lg tv

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 895673

Topicstarter
Iemand weet hoe te streamen ( beeld ) van iphone naar lg tv, had al een vergelijkbare vraag hier een tijdje terug maar dat was van s7 naar lg tv. Miracast werkt dus niet op iphone en airplay ook niet.
Er zijn ook geen apps te vinden en google levert ook geen resultaten op.
Iemand suggesties ?
Bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De enige manier vziw is mbv een Apple tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zoiets las ik ook ergens idd, maar er zal toch wel een manier moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Als de TV geen AirPlay heeft, heb je een apparaat nodig dat dat wel heeft. Sommige receivers ondersteunen het bijvoorbeeld.

Er zal vast wel iemand zijn die ergens een appje geschreven heeft voor een raspberryPi ofzo, maar anders wordt t echt AppleTV werkt.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:52
Met een Chromecast? Zo stream ik youtube en Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxxxx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-05 12:23
Apple TV/ Chromecast

Zijn toch de enige goede mogelijkheden op het moment als de TV het zelf niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iphone s6 naar een LG, moet ik daarvoor zon chromecast stekkertje kopen o.i.d ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35

DarkSide

theres no place like ::1

Op mijn android telefoon kan ik zonder chromecast al netflix en youtube naar mijn LG casten.
Zou verwachten dat dit gewoon in de app zelf zit. En dus ook op iOS zou werken...

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er is geen app te vinden in appstore hiervoor en op mijn tv kan ik ook niks vinden bij instellingen. Het is dus gewoon onmogelijk helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

misschien even melden om welke LG het gaat.?
er zijn wel mogelijkheden zo te zien: YouTube: How to Setup the LG TV Cast App on iOS & Android to LG Smart TV

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zou niet uit moeten maken welke LG toch ? Heb een LG led van 1500 euro en een jaar of 3 oud. Op YT heb ik ook niks kunnen vinden. Wat jij me laat zien is videos etc af te spelen als t goed is. Ik wil sport kunnen streamen van mn telefoon naar de tv. Om 1 of andere reden speelt mn tv geen streams af op bepaalde sites en live afspelen op youtube wil ook niet lukken. TV is heel langzaam en op en neer scrollen gaat ook met heel veel lagg. Moet er misschien een keer naar laten kijken door iemand die er goed verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Kan juist wel uitmaken wel LG tv je hebt. LG tv x kan misschien iets anders dan LG tv y.
En misschien dat iemand hier dezelfde TV heeft en een oplossing voor je heeft. Nu is het gokken.

Verder omschrijf je streamen ook niet duidelijk, Ik geef aan dat YT en Netflix bv moeten kunnen.
Ik doe dat zonder extra apps' oid gewoon out of the box. En wat het YT filmpje laat zien is dat je video;s kunt casten vanaf je telefoon naar je TV met ios.

Dan moet de app die je gebruikt om sport te streamen (misschien ook handig om te noemen) ook casten ondersteunen. Als dat zo is, dan werkt de oplossing van mij ook.
Als dat niet zo is. moet je een andere app gebruiken om te casten.
Het zelfde geld overigens voor chromecast. Als je een app gebruikt die niet kan casten zal hij het ook niet op chromecast

Nu geef je ook aan dat Live afspelen op YT niet wil lukken? Bedoel je dan via de ingebouwde app?
Als dat al niet lukt moet je gaan kijken of je netwerk connectie wel goed is. De app en TV up to date zijn etc. Of idd kijken of de TV niet defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelis19821
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21-06-2018
Video & TV Cast for LG TV' van 2kit consulting
https://appsto.re/nl/j8vVX.i Kijk hier. Je moet echter wel een smart tv hebben
Pagina: 1