Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik hoop dat ik deze vraag op de juiste plek op het forum plaats. Zou anders een moderator dit op de goede plaats willen zetten?

Ik heb een kapotte samsung u600 met filmpjes en foto's. Nu heb ik de foto's een tijd geleden van mijn sd kaart af kunnen krijgen, de videos stonden er toen niet tussen.

Ik ben vandaag met een nieuwe poging begonnen om te kijken of ik deze bestanden alsnog kan overzetten naar de pc.
Wanneer ik de sd kaart op de pc aansluit, is deze sd kaart vrij leeg, los van wat mp3 bestanden. Zou het kunnen dat deze videos/foto's verborgen zijn? De foto's zijn namelijk ook niet meer te vinden.
Ik weet niet meer zeker of ik met software de foto's heb overgezet, omdat dit alweer een tijd geleden is geweest.

Ik heb al een aantal recovery programma's geprobeerd, maar die vinden helemaal niets.

Mocht het toch op het interne geheugen van de u600 staan, is dit nog te redden? Dit zijn voor mij belangrijke video's.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Als je niets kan vinden op die manier dan zal er ook niets zijn helaas. En hoe kapot is je camera? Je kan niet zomaar het interne geheugen uitlezen, voor de verbinding moet je camera wel werken (iig opstarten).

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De telefoon start inderdaad niet meer op.
Kan het zijn dat de bestanden op een speciale manier op de sd kaart staan, en dat die vanuit windows verkenner niet zichtbaar zijn?
Daarnaast heb ik nog een vraagje over het intern geheugen:
Is er geen manier om dit geheugen te benaderen zonder de telefoon aan te zetten?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:10:
De telefoon start inderdaad niet meer op.
Kan het zijn dat de bestanden op een speciale manier op de sd kaart staan, en dat die vanuit windows verkenner niet zichtbaar zijn?
Daarnaast heb ik nog een vraagje over het intern geheugen:
Is er geen manier om dit geheugen te benaderen zonder de telefoon aan te zetten?
Zie mijn reactie hier boven ;) Kans lijkt mij heel erg klein. Dat laatste is niet mogelijk zonder daar heel veel kennis van te hebben. Wellicht dat een data recovery bedrijf je kan helpen maar dan betaal je serieus geld.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk inderdaad niet dat er dan nog iets te redden valt. Niets te verliezen natuurlijk door raad te vragen aan iemand die er verstand van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reactie. Ik zal inderdaad eens rondvragen.
Heeft er iemand toevallig ervaring met een soortgelijk geval waar het lukte om de data (foto's etc.) van een kapotte telefoon te krijgen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2017 20:23 ]

Pagina: 1