Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Mijn vraag
Zoals de titel al aangeeft crashed mijn AMD driver steeds als ik hem installeer, daardoor krijg ik steeds de melding dat de AMD software niet goed is geïnstalleerd of niet werkt. Als ik de drivers dan allemaal eraf gooi en opnieuw installeer doet ie' het ongeveer 5 min goed en dan crashed de boel weer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD Radeon HD8650G
AMD drivers via autodetect utility

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Constant opnieuw installeren werkte in het begin, maar nu crashed het zoals eerder beschreven na 5 minuten meteen weer.
Tot nu toe heb ik niet een soortgelijk probleem kunnen vinden..

Alvast bedankt,

Niels

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die hier nog een oplossing op zou weten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pikiwoki
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-08 08:03
Ik heb zelf ook een MSI GX70 Destroyer en die heeft een heerlijke combinatie van legacy APU met niet legacy GPU (m290x/8970m)

Je kan hierdoor niet de meest recente drivers installeren, en de auto detect ziet de m290x en download daar de drivers voor.

http://support.amd.com/en...egacy3&os=Windows+10+-+64

Dit zijn de laatste drivers die er officieel werken.

Er zijn truukjes om de nieuwste drivers te laten werken met de GPU terwijl de APU legacy gebruikt, maar deze werken voor mij niet meer sinds de creators update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pikiwoki schreef op maandag 24 april 2017 @ 14:22:
Ik heb zelf ook een MSI GX70 Destroyer en die heeft een heerlijke combinatie van legacy APU met niet legacy GPU (m290x/8970m)

Je kan hierdoor niet de meest recente drivers installeren, en de auto detect ziet de m290x en download daar de drivers voor.

http://support.amd.com/en...egacy3&os=Windows+10+-+64

Dit zijn de laatste drivers die er officieel werken.

Er zijn truukjes om de nieuwste drivers te laten werken met de GPU terwijl de APU legacy gebruikt, maar deze werken voor mij niet meer sinds de creators update..
Heb de legacy drivers nu geïnstalleerd en anders dan eerst heb ik nu specifieke AMD updates via Windows update én via AMD catalyst control center uit gezet. Loopt voorlopig stabiel nu.. (1 uur).

Bedankt.