Mijn vraag
Elke keer als ik mijn pc opstart en inlog staat er bij het internet tekentje van Windows een geel uitroep tekentje. En heb ik geen internet als ik dan de probleem oplosser start. Lost die het elke keer op en heb ik gewoon de hele tijd weer internet. Tot dat ik mijn pc weer uit doe en weer aan zet dan is weer het zelfde verhaal. bij de probleem oplosser staat dan "ethernet heeft geen geldige ip configuratie windows 10"
Relevante software en hardware die ik gebruik
ik heb een MSI gaming M5 Z170 moederbord met de killerlan netwerk driver van msi zelf.
hij is met lan kabel direct aangesloten op een tp-link acher c9
en ik gebruik windows 10 edc (64bit) met de creators update
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al static ip geprobeerd
heb de tp-link gereset.
heb lan drivers opnieuw geinstaleerd.
heb ook een reservatie voor het ip van mijn pc in de tp-link gezet.
maar telkens komt het probleem terug
Wie o wie kan mij helpen?
Elke keer als ik mijn pc opstart en inlog staat er bij het internet tekentje van Windows een geel uitroep tekentje. En heb ik geen internet als ik dan de probleem oplosser start. Lost die het elke keer op en heb ik gewoon de hele tijd weer internet. Tot dat ik mijn pc weer uit doe en weer aan zet dan is weer het zelfde verhaal. bij de probleem oplosser staat dan "ethernet heeft geen geldige ip configuratie windows 10"
Relevante software en hardware die ik gebruik
ik heb een MSI gaming M5 Z170 moederbord met de killerlan netwerk driver van msi zelf.
hij is met lan kabel direct aangesloten op een tp-link acher c9
en ik gebruik windows 10 edc (64bit) met de creators update
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb al static ip geprobeerd
heb de tp-link gereset.
heb lan drivers opnieuw geinstaleerd.
heb ook een reservatie voor het ip van mijn pc in de tp-link gezet.
maar telkens komt het probleem terug
Wie o wie kan mij helpen?