Te goed om waar te zijn? Foute prijs? 34" voor €105,-

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squats
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 27-09 08:41

Squats

Wereldreizende tweaker

Topicstarter
Hoi allemaal ik kwam deze in de prijsvergelijker tegen en is hetzelfde op de website zelf:

https://www.centralpoint....-ls34e790cns-num-4277531/

34" ultrawide van samsung voor 105 euro?!?!

Je kan m gewoon voor deze prijs bestellen, maar ik gok dat je morgen een mailtje krijgt dat het een fout op de website betreft, aangezien ie 82% goedkoper is dan de rest.

Er staan wel steeds meldingen "34 minuten geleden besteld door iemand anders" etc.

Tot hoeverre kan de website claimen een fout te hebben gemaakt? In hun algemene voorwaarden staat wel dan bij prijsverhogingen contact wordt opgenomen en het wordt verrekend.

Heb eerder een keer bij megekko zoiets meegemaakt en die het vervolgens terug hebben gestort, kan dat in dit geval weer gebeuren? Is het de moeite om het te proberen of is een mailtje wel weer te verwachten?

Want wie wil er nou geen ultrawide voor 105 euro;)

Bericht ontvangen uit China

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:09
Gewoon bestellen, dan merk je het wel. Zal wel geannuleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Bespaar jezelf en de firma de moeite, je zegt het zelf al: too good to be true. Gewoon een foutje in de automatisering. En nee, ook al bestel je, je hebt geen recht op het product etc. Maargoed, onderwerp is pas 4432423432 keer voorbij gekomen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Dit onderwerp is al meermaals langsgekomen op Tweakers, waar telkens hetzelfde uitkwam. Je hebt nergens recht op met een overduidelijke prijsfout van de winkel. Dit staat ook allemaal beschreven in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Ik zet hier dan ook een slotje op.

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 23-04-2017 10:01 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.