Toon posts:

mischien een erg domme vraag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuw moederbord(cusl2-c)met processor(pIII 866mhz)en 256mbgeheugen(gewoon weet niet precies welk)endvd(Toshiba)en schrijver (liteone12x) nu weet ik niet zeker of ik de dipswitches of de bios moet gebruiken om de frecuency in te stellen ik geloof niet dat ik het nu goed gedaan heb.Als jullei mischien meer weten bvd

Verwijderd

Meestal configureerd de bios en het moederbord de ferquenties zich zelf. Maar je kan voor de zekerheid nog even kijken of het geheugen op 133 mhz. draait en of de cpu goed is ingesteld bv. 866 = 133 * 6.5

Succes

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 08:20
dat staat allemaal in de handleiding van je mobo.. het maakt niet uit volgens mij

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 00:18 schreef suusje33 het volgende:
Ik heb net een nieuw moederbord(cusl2-c)met processor(pIII 866mhz)en 256mbgeheugen(gewoon weet niet precies welk)endvd(Toshiba)en schrijver (liteone12x) nu weet ik niet zeker of ik de dipswitches of de bios moet gebruiken om de frecuency in te stellen ik geloof niet dat ik het nu goed gedaan heb.Als jullei mischien meer weten bvd
alvast bedankt maar nog even dit er staat in de manual dat als de multiple is locked je het niet in de bios kan veranderen en volgens mij (maar weet dit niet zeker ) zijn die van de copermine locked of ik zie het helemaal verkeerd heb net benchmark gedaan maar kwam niet hogerdan 990 bij 2001 volgen smij moet dit toch veel beter kunnen snap het niet helemaal meer

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 00:38 schreef suusje33 het volgende:

[..]
maar kwam niet hogerdan 990
Simpel je mobo kan niet hoger!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 08:20
Op donderdag 05 juli 2001 00:38 schreef suusje33 het volgende:

[..]

alvast bedankt maar nog even dit er staat in de manual dat als de multiple is locked je het niet in de bios kan veranderen en volgens mij (maar weet dit niet zeker ) zijn die van de copermine locked of ik zie het helemaal verkeerd heb net benchmark gedaan maar kwam niet hogerdan 990 bij 2001 volgen smij moet dit toch veel beter kunnen snap het niet helemaal meer
/edit
got it

Verwijderd

Gewoon in jumperfree mode zetten en de snelheid in de bios aangeven. Als je niet aan de dipswitches hebt gezeten staat ie daar automatisch op.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Uh suusje33, zou je in het vervolg leestekens willen gebruiken? Dit leest bagger. Je stuk bestaat steeds uit 1 zin...
Pagina: 1