Mijn vraag
...
Wij hebben thuis 3 laptops en 2 smartphones die verbonden zijn met de wifi. Toen ik mijn Asus transformbook ook op de wifi aansloot had ik plots geen wifi meer op mijn smartphone. Ook de wifi van de andere smartphone werkte niet meer. Ik heb toen mijn oude smartphones uit de kast gehaald om ze te verbinden met het netwerk, en dat werkte ook niet.
Wanneer ik ergens anders ben, lukt het wel om wifi verbinding te maken.
Is er iemand die dit probleem kent? Alle tips die leiden naar een oplossing zijn van harte welkom!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
-laptops zijn allemaal van Acer, en de wifi werkt daar nog steeds.
-Nieuwe toestel is een Asus transformbook
-Smartphone die ik nu gebruik is een Wiko lenny 3
-Oude smartphones die ook problemen ondervinden met de thuiswifi zijn: Huawei, Acer en ZTE
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
-De wifi van m'n smartphone uitschakelen en het netwerk vergeten, daarna smartphone opnieuw opstarten en het wifi wachtwoord invoeren. Dit werkt af en toen.
-De modem herstarten, dit heb ik 1x geprobeerd en werkte voor een halve dag.
...
Wij hebben thuis 3 laptops en 2 smartphones die verbonden zijn met de wifi. Toen ik mijn Asus transformbook ook op de wifi aansloot had ik plots geen wifi meer op mijn smartphone. Ook de wifi van de andere smartphone werkte niet meer. Ik heb toen mijn oude smartphones uit de kast gehaald om ze te verbinden met het netwerk, en dat werkte ook niet.
Wanneer ik ergens anders ben, lukt het wel om wifi verbinding te maken.
Is er iemand die dit probleem kent? Alle tips die leiden naar een oplossing zijn van harte welkom!
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
-laptops zijn allemaal van Acer, en de wifi werkt daar nog steeds.
-Nieuwe toestel is een Asus transformbook
-Smartphone die ik nu gebruik is een Wiko lenny 3
-Oude smartphones die ook problemen ondervinden met de thuiswifi zijn: Huawei, Acer en ZTE
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
-De wifi van m'n smartphone uitschakelen en het netwerk vergeten, daarna smartphone opnieuw opstarten en het wifi wachtwoord invoeren. Dit werkt af en toen.
-De modem herstarten, dit heb ik 1x geprobeerd en werkte voor een halve dag.