Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik heb sinds vandaag een zeer vreemd probleem. Zoals jullie hieronder kunnen zien heb ik twee nieuwe berichten, alleen komen deze rechts in het overzicht niet tevoorschijn. Ik zie enkel gelezen emails, desondanks heb ik reeds een update proberen uitvoeren van Office 365, maar deze draait reeds op de laatste versie. Heeft iemand enig idee wat dit probleem veroorzaakt?

Op mijn smartphone, zie ik overigens wel de ongelezen emails in mijn inbox verschijnen...

Voor de volledigheid, ik gebruik versie 1609, Build 7369.2127

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1pe2js.png

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Beste antwoord (via nvidia op 23-04-2017 18:06)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om uit te sluiten dat het een plugin is, kun je opstarten met outlook /safe.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:07
als je op unread klik staan ze er dan ?
anders even nieuw Outlook profiel aanmaken om te kijken of ze dan wel weer goed binnen komen

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nvidia schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:44:
deze draait reeds op de laatste versie.
...
Voor de volledigheid, ik gebruik versie 1609, Build 7369.2127
De laatste versie is 1703 trouwens; je zit zeker op het Deferred Channel en niet het Current Channel?

Ergo, je loopt dus ongeveer 4 maanden achter tussen Current & Deferred; dat is een bewuste keuze van Microsoft en/of degene die Office365 heeft geimplementeerd bij jou. Als je wil troubleshooten/Googlen op issues met jouw versie van Office, zal je dus zeker moeten focussen op posts/artikelen vanaf 1 januari.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weergave/View al eens gereset naar een standaard weergave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Downloader_NL schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 19:57:
als je op unread klik staan ze er dan ?
anders even nieuw Outlook profiel aanmaken om te kijken of ze dan wel weer goed binnen komen
Neen, jammer genoeg niet..
MAX3400 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 20:10:
De laatste versie is 1703 trouwens; je zit zeker op het Deferred Channel en niet het Current Channel?

Ergo, je loopt dus ongeveer 4 maanden achter tussen Current & Deferred; dat is een bewuste keuze van Microsoft en/of degene die Office365 heeft geimplementeerd bij jou. Als je wil troubleshooten/Googlen op issues met jouw versie van Office, zal je dus zeker moeten focussen op posts/artikelen vanaf 1 januari.
Ik gebruik de Office 365 Enterprise E3 variant, die dan is geinstalleerd op mijn toestel. Hoe je dit kan aanpassen, hoor ik graag.
akimosan schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 21:22:
Weergave/View al eens gereset naar een standaard weergave?
Geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde issue.. Vandaag heb ik dus 6 emails, waarvan 1 die slechts binnen kwam. Het lijkt dus eerder een provider issue is mijn gevoel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@nvidia Dus een nieuw profiel helpt niet? Je kan ook cached modus eens uitschakelen, mogelijk je lokale cache niet helemaal lekker.

@gambieter heeft ook een punt, Antivirus plugins etc wil ook nog wel eens roet in het eten gooien.

[ Voor 28% gewijzigd door Vorkie op 23-04-2017 15:33 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om uit te sluiten dat het een plugin is, kun je opstarten met outlook /safe.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Vorkie schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:29:
@nvidia Dus een nieuw profiel helpt niet? Je kan ook cached modus eens uitschakelen, mogelijk je lokale cache niet helemaal lekker.

@gambieter heeft ook een punt, Antivirus plugins etc wil ook nog wel eens roet in het eten gooien.
Het probleem ligt bij AVG Antivirus. Ik heb het uitgeschakeld, en nu krijg ik alles wel onmiddellijk binnen..
Eens bekijken hoe ik AVG dus wel ingeschakeld kan houden, zonder problemen te geven met het laden van alle inkomende en uitgaande mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@nvidia Ik vindt eigenlijk dat @gambieter het aan het juiste end heeft, de plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Vorkie schreef op zondag 23 april 2017 @ 17:58:
@nvidia Ik vindt eigenlijk dat @gambieter het aan het juiste end heeft, de plugins.
Aangepast >:) - Het probleem lag dus bij AVG.. Er waren daar instellingen die moeilijk deden in combinatie met Outlook 2016..

Pagina: 1