sorry maar dit moet ff. 
onder het motto het kan altijd erger
Heb een big tower vol met zoot. 2 scsi hdd van 7200 rpm brander gewone cd gefoce 2 mx en 5 pci sloten vol met onderandere nog een 2de videokaart. en natuurlijk mijn duron
Nu is mijn kast zo langzamerhand om getovert in een gate kaas, maar wel 1 met een zeergoede airflow. (dit is langzaam gegroeit in een jaar of 3 door iedere keer wat te verbeteren en ik ben nog niet uitgespeeld
). Heb ook wat gekloot met ducks enzo maar dat werkte niet echt lekker.
overzichtje van de fan's
- 8 cm vooronder die lucht in de kast blaast.
- 9.2 cm boven pci die de lucht er weer uit zuigt.
- 9.2 cm iets rechts boven cpu die lucht er in blaast.
- 2x 6 cm die lucht achter de cpu (boven parralel poort) weg zuigen.
- 8 cm onder in voeding die lucht bij mijn cpu weg haalt en ook de voeding wat exrta koelt.
- 8 cm fan die lucht uit de voeding blaast (standaard)/
- 12 cm fan die lucht boven mijn voeding uit mijn kast blaast.
- 4 cm fan op geforce 2 mx
- 6 cm fan op cpu
- 4 cm fan op noth brige (abit kt7 standaard)
- 4 cm achter in plex (ook standaard)
en dan de mooiste
- 12 cm fan voor in 3 51/4" bays die lucht tegen mijn scsi schijfjes blaast
Het is ondertussen een beetje uit de handgelopen als ik het hier boven zo zie staan. Maar mijn kast temp is maar 21 graden, en mijn duron 700 34 tijdens de koetjes. (moet nog beginnen met oc-en, heb hem nog maar een week).
Ik heb het wel zo gedaan dat ik de meeste fan's (behalve de belangrijke zoals cpu) uit kan zetten, door een leuke rij schakelaars in mijn 51/4" bay te zetten.
Ziek, maar oh zo leuk

onder het motto het kan altijd erger
Heb een big tower vol met zoot. 2 scsi hdd van 7200 rpm brander gewone cd gefoce 2 mx en 5 pci sloten vol met onderandere nog een 2de videokaart. en natuurlijk mijn duron

Nu is mijn kast zo langzamerhand om getovert in een gate kaas, maar wel 1 met een zeergoede airflow. (dit is langzaam gegroeit in een jaar of 3 door iedere keer wat te verbeteren en ik ben nog niet uitgespeeld
). Heb ook wat gekloot met ducks enzo maar dat werkte niet echt lekker.overzichtje van de fan's
- 8 cm vooronder die lucht in de kast blaast.
- 9.2 cm boven pci die de lucht er weer uit zuigt.
- 9.2 cm iets rechts boven cpu die lucht er in blaast.
- 2x 6 cm die lucht achter de cpu (boven parralel poort) weg zuigen.
- 8 cm onder in voeding die lucht bij mijn cpu weg haalt en ook de voeding wat exrta koelt.
- 8 cm fan die lucht uit de voeding blaast (standaard)/
- 12 cm fan die lucht boven mijn voeding uit mijn kast blaast.
- 4 cm fan op geforce 2 mx
- 6 cm fan op cpu
- 4 cm fan op noth brige (abit kt7 standaard)
- 4 cm achter in plex (ook standaard)
en dan de mooiste
- 12 cm fan voor in 3 51/4" bays die lucht tegen mijn scsi schijfjes blaast

Het is ondertussen een beetje uit de handgelopen als ik het hier boven zo zie staan. Maar mijn kast temp is maar 21 graden, en mijn duron 700 34 tijdens de koetjes. (moet nog beginnen met oc-en, heb hem nog maar een week).
Ik heb het wel zo gedaan dat ik de meeste fan's (behalve de belangrijke zoals cpu) uit kan zetten, door een leuke rij schakelaars in mijn 51/4" bay te zetten.
Ziek, maar oh zo leuk
= TheGrimReaper op tweakers