Mijn vraag
...Mijn vraag
Ik zoek al tijden naar een methode of app die ervoor zorgt dat ik mijn foto's in mappen -submappen, subsub mappen etc kan onderbrengen en vraag me inmiddels af of het uberhaupt wel mogelijk is.
Ik heb inmiddels vele duizenden foto's in honderden mapjes en zoek me rot.
Probleem is dus dat ik min of meer dezelfde structuur wil kunnen maken als ik op mijn pc heb.
Ik wil dus bv een map maken met , laten we zeggen : vakantie foto's, en als je die opent dat je dan de keuze hebt tussen vakantie 2014 , 2015 , en 2016.
En als je dan 2016 opent je kunt kiezen uit wintersport en zomervakantie.
Pas als je wintersport opent zie je de betreffende foto's
En nee , ik wil het niet in de cloud....
Relevante software en hardware die ik gebruik
.Samsung S7 , dwz vanaf komende week nu nog S5..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bijna alles ? Quick pic , Piktures ,Gallerij.Relevante software en hardware die ik gebruik
...
...Mijn vraag
Ik zoek al tijden naar een methode of app die ervoor zorgt dat ik mijn foto's in mappen -submappen, subsub mappen etc kan onderbrengen en vraag me inmiddels af of het uberhaupt wel mogelijk is.
Ik heb inmiddels vele duizenden foto's in honderden mapjes en zoek me rot.
Probleem is dus dat ik min of meer dezelfde structuur wil kunnen maken als ik op mijn pc heb.
Ik wil dus bv een map maken met , laten we zeggen : vakantie foto's, en als je die opent dat je dan de keuze hebt tussen vakantie 2014 , 2015 , en 2016.
En als je dan 2016 opent je kunt kiezen uit wintersport en zomervakantie.
Pas als je wintersport opent zie je de betreffende foto's
En nee , ik wil het niet in de cloud....
Relevante software en hardware die ik gebruik
.Samsung S7 , dwz vanaf komende week nu nog S5..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bijna alles ? Quick pic , Piktures ,Gallerij.Relevante software en hardware die ik gebruik
...