Hallo, ik wil een game pc samenstellen voor mijn broer. Hij heeft op dit moment deze hardware configuratie:
Gamen op 1080p max met minimaal 60fps.
Games:
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen 900 en 600 euro excl. verzendkosten.
Assemblage doe ik zelf en bios updaten is voor mij geen probleem. Ik wil zoveel mogelijk kunnen bestellen bij één webshop als dat geld bespaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de ATX kast kan worden gebruikt voor de nieuwe computer: Cooler Master Elite 430 Window
en misschien de voeding die hij op dit moment gebruikt: Recom PE 600 plus ATX 12v v2.0 & EPS v12 580 watt max. Weet alleen niet zeker of het verstandig is om hiervoor een 4 jaar oude voeding te gebruiken..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nieuwste CPU architectuur (kaby lake) voor futureproof
1 videokaart is genoeg (denk ik) om de instellingen bij WoW Legion soepel te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil fabrieksgarantie van minimaal 2 jaar als dat binnen het budget past
Het geluidsniveau is totaal geen probleem voor hem want hij heeft meestal een headset op en een er staat een TV dicht bij hem dus aan hoge geluiden is hij wel gewend. Het systeem moet minstens minimaal 4 jaar mee kunnen gaan, zodat upgraden in de toekomst voorlopig komende jaren niet nodig is.
Verder zie wenslijst onderaan.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee ik ga niet overclocken tenzij dat nodig is om het doel te kunnen behalen met weinig risico op beginnersfouten.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil weten of jullie opmerkingen hebben over mijn voorgestelde build die binnen het voorgestelde budget valt van 900 en 600 euro om op 60fps 1080p te kunnen gamen. Uiterlijk maakt niks uit.
- CPU: AMD A8-5600K Boxed
- Videokaart: Nvidia Geforce GTS 250 1GB
- Moederbord: Asus F2A85-M LE
- Geheuegen: Crucial Spectek selected ST51264BA160B 4GB
- Voeding: Recom PE 600 plus ATX 12v v2.0 & EPS v12 580 watt max
- Kast: Cooler Master Elite 430 Window
Gamen op 1080p max met minimaal 60fps.
Games:
| • League of Legends: | Settings op high |
| • World of Warcraft Legion: | AA op MSAA x4 |
| Viewing distance setting op 10 | |
| Addons: | |
| Bartender 4.7.7 | |
| classmods r1.32 | |
| Deadly Boss Mods 7.2.3 | |
| ElvUI_BenikUI v3.23 | |
| GTFO 4.42.10 | |
| Pawn 2.2.4 | |
| WeakAuras 2.3.9 | |
| •Starcraft 2: | Settings op high |
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst tussen 900 en 600 euro excl. verzendkosten.
Assemblage doe ik zelf en bios updaten is voor mij geen probleem. Ik wil zoveel mogelijk kunnen bestellen bij één webshop als dat geld bespaart.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de ATX kast kan worden gebruikt voor de nieuwe computer: Cooler Master Elite 430 Window
en misschien de voeding die hij op dit moment gebruikt: Recom PE 600 plus ATX 12v v2.0 & EPS v12 580 watt max. Weet alleen niet zeker of het verstandig is om hiervoor een 4 jaar oude voeding te gebruiken..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
nieuwste CPU architectuur (kaby lake) voor futureproof
1 videokaart is genoeg (denk ik) om de instellingen bij WoW Legion soepel te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil fabrieksgarantie van minimaal 2 jaar als dat binnen het budget past
Het geluidsniveau is totaal geen probleem voor hem want hij heeft meestal een headset op en een er staat een TV dicht bij hem dus aan hoge geluiden is hij wel gewend. Het systeem moet minstens minimaal 4 jaar mee kunnen gaan, zodat upgraden in de toekomst voorlopig komende jaren niet nodig is.
Verder zie wenslijst onderaan.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee ik ga niet overclocken tenzij dat nodig is om het doel te kunnen behalen met weinig risico op beginnersfouten.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik wil weten of jullie opmerkingen hebben over mijn voorgestelde build die binnen het voorgestelde budget valt van 900 en 600 euro om op 60fps 1080p te kunnen gamen. Uiterlijk maakt niks uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 206,95 | € 206,95 |
| 1 | MSI B250 PC Mate | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 Gaming X 4GB | € 217,99 | € 217,99 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 92,38 | € 92,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 776,17 | |