hallo.
Een tijdje heb ik een nieuwe pc met winndows 10.
2 schermen aangesloten via dp aan een gtx 1070 van msi.
laatste drivers van alles.
Echter als mijn pc een paar uur ideld end e schermen uit staan(ik druk ze niet uit maar gewoon vanzelf uitgaan)
als ik dan terug kom en op de muisknop druk is 9 van de 10x de windows verkenner gecrashed.
achtergrond is zwart kan nog wel scherm van rechts naar links verplaatsen alleen als ik dat blijft het window plaatje staan en kan ik wel verder slepen zo kan je 10 tot honderen van die windows krijgen.
windows verkenner opnieuw opsraten verhelpt het probleem.
echter soms is het ook dat 1 scherm geen signaal meer heeft en alles naar het andere scherm gaat. dit scherm flikkert dan ook constant aan en uit. bij het configuren van de schermen zie ik dan nog wel het andere scherm staan.
hierbij kan ik alleen mijn pc opnieuw opsarten om het probleem te verhelpne.
weet iemand misschien waar dit aan ligt?
mvg
Een tijdje heb ik een nieuwe pc met winndows 10.
2 schermen aangesloten via dp aan een gtx 1070 van msi.
laatste drivers van alles.
Echter als mijn pc een paar uur ideld end e schermen uit staan(ik druk ze niet uit maar gewoon vanzelf uitgaan)
als ik dan terug kom en op de muisknop druk is 9 van de 10x de windows verkenner gecrashed.
achtergrond is zwart kan nog wel scherm van rechts naar links verplaatsen alleen als ik dat blijft het window plaatje staan en kan ik wel verder slepen zo kan je 10 tot honderen van die windows krijgen.
windows verkenner opnieuw opsraten verhelpt het probleem.
echter soms is het ook dat 1 scherm geen signaal meer heeft en alles naar het andere scherm gaat. dit scherm flikkert dan ook constant aan en uit. bij het configuren van de schermen zie ik dan nog wel het andere scherm staan.
hierbij kan ik alleen mijn pc opnieuw opsarten om het probleem te verhelpne.
weet iemand misschien waar dit aan ligt?
mvg