Toon posts:

Geen live televisie al sinds begin van abonnement

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Sinds 11 april 2017 hebben wij televisie internet en telefoon via t mobile thuis.
Alleen televisie kijken kunnen wij nog steeds niet, men is met man en macht aan het werk bij t mobile om het probleem wat bij meerdere klanten speelt op te lossen.
Men is al 11 dagen de lijn aan het door meten, maar ondanks al deze bedrijvigheid, hebben wij nog steeds geen televisie.
Verder vinden wij het televisie kastje sowieso drama, alles is slecht te lezen, werkt met vertraging en heeft heel weinig aansluitmogelijkheden!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Wat niet? :( :(

...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:45
Wat is je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaa zeer nuttige post, daar kunnen we wat mee. 8)

Je begint met 'mijn vraag' en vervolgens steek je een verhaal af en stel je geen vraag.
Ja, op het eind blijkbaar aan jezelf. Want wij weten niet wat je wel of niet gedaan hebt.
En relevante hard- en software niet van toepassing?

Je wilde dit blijkbaar alleen even kwijt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:38

OmeJoyo

This is me

Als de tekst slecht te lezen is klinkt dat als een probleem met je tv. En wat zou je allemaal aan willen sluiten op je tv-ontvanger 8)7. Ik snap dat het vervelend is dat je een probleem hebt met tv, maar je maakt een topic om gal te spuwen. Doe dat op Twitter of Facebook gericht aan T-Mobile, dan levert je het wellicht nog wat op. |:(

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het klopt dat ik dit gewoon even kwijt wil, de vragen heb ik al ettelijke keren aan de klantenservice van t mobile thuis gesteld.
Nu, heb ik niet echt bevredigende antwoorden gekregen, maar de enige vraag die erg is blijven hangen, is hoe is het mogelijk, dat volgens t mobile het tv kastje al anderhalf jaar probleemloos werkt op ADSL 2+ en nu zonder, dat er iets is gewijzigd, opeens niet meer?
Lijkt mij een heel vreemd verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Vaag verhaal
Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 17:50:
n nu zonder, dat er iets is gewijzigd, opeens niet meer?
Lijkt mij een heel vreemd verhaal!
En dit schrijf je:
...Sinds 11 april 2017 hebben wij televisie internet
Hoezo is er niets gewijzigd?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij hadden altijd Telfort, op het kastje van hun kon ik makkelijk geluidsinstallatie aan sluiten, op dit kastje gaat dit heel lastig, ook kan er geen scartkabel in kastje en kan je niet zien op kastje op welk net hij staat.
Er is bij tmobile niets gewijzigd, het kastje functioneert van de ene dag op de andere gewoon niet meer op ADSL2+!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Scart is ouderwets. Tegenwoordig is alles HDMI. Dat jouw TV dat niet heeft is niet iets waar T-Mobile iets aan kan doen. Misschien kun je vragen om een kastje waar een scart-uitgang op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Als je SCART wilt kun je een verloopje bij de klantenservice aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je nog een TV met beeldbuis staan ofzo ? Iedere platte TV heeft wel zo'n beetje HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:08
Er is bij tmobile niets gewijzigd, het kastje functioneert van de ene dag op de andere gewoon niet meer op ADSL2+!
Van de ene op andere dag?
Je bent 11 April 2017 toch over gegaan van Telfort naar T-Mobile? Dus ook een nieuw kastje gok ik. Sinds dien zou het niet werken, correct?

Scart is trouwens al een aantal jaren "vervangen" door HDMI :). En de geluidsinstallatie, hoezo was dat lastig aan te sluiten? (rood en wit stekkertje of?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:12
Als je t-mobile thuis niet werkt volgens contract, dan zou ik het als de wiedeweerga laten ontbinden en gaan zoeken naar een andere provider

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Pagina: 1