Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op de bank genieten van m'n volle steam library. Hier zitten onder andere recent uitgekomen games bij.
Daarnaast wil hem het liefst 'op de groei' aanschaffen, met genoeg opties om nog uit te breiden voor de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800,-/900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de tv waar ik de pc op wil aansluiten.
http://www.mediamarkt.nl/...40pfk5300-12-1375869.html
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb deze setup bij elkaar gesprokkeld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Ga je overklokken?
nee, mits het wordt aangeraden
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig verstand van hardware, dus mijn vraag is of deze setup optimaal is voor het gegeven budget?
Zo niet, waar liggen de verbeterpunten en welke onderdelen kan ik het best vervangen?
Daarnaast wil ik hem dus aansluiten op m'n tv en vanaf de bank gamen. Hebben jullie hier tips over betreft muizen, toetsenborden en de aansluiting op de tv?
Alvast heel erg bedankt!
Op de bank genieten van m'n volle steam library. Hier zitten onder andere recent uitgekomen games bij.
Daarnaast wil hem het liefst 'op de groei' aanschaffen, met genoeg opties om nog uit te breiden voor de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800,-/900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de tv waar ik de pc op wil aansluiten.
http://www.mediamarkt.nl/...40pfk5300-12-1375869.html
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb deze setup bij elkaar gesprokkeld.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600 Tray | € 233,- | € 233,- |
| 1 | MSI Z170A PC MATE | € 105,48 | € 105,48 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G | € 205,95 | € 205,95 |
| 1 | BitFenix Neos Wit/Rood | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 92,38 | € 92,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 845,27 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen
Ga je overklokken?
nee, mits het wordt aangeraden
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig verstand van hardware, dus mijn vraag is of deze setup optimaal is voor het gegeven budget?
Zo niet, waar liggen de verbeterpunten en welke onderdelen kan ik het best vervangen?
Daarnaast wil ik hem dus aansluiten op m'n tv en vanaf de bank gamen. Hebben jullie hier tips over betreft muizen, toetsenborden en de aansluiting op de tv?
Alvast heel erg bedankt!