ik zit namelijk met het volgende. Wil op mijn werk chatten met mijn vrienden, maar ik kan daar niks installeren en geen java applets openen. Ook kan ik daar niks downloaden. Is er een manier om toch op een makkelijke manier te chatten?
CGI IRC is dan je vriend zie cgi-irc.sourceforge.org iirc, je moet wel een OS draaien dat Unix domain sockets support, dus geen windows
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
Is er niks anders? Wij zitten hier een NT omgeving. Dus heeft dat voor ons weinig zin.
Ik heb ook al op internet gezocht. Is maar moeilijk voor mij.
Ik heb ook al op internet gezocht. Is maar moeilijk voor mij.
Misschien is dit interessant? http://support.keeptalking.com/kt35/Whatis.htm
En tsja... heel erg basic... Je zit in een NT omgeving dus NET SEND is iig al iets....
En tsja... heel erg basic... Je zit in een NT omgeving dus NET SEND is iig al iets....
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Heb er naar gekeken, maar het werkt niet goed onder W2K wat ik thuis heb draaien.
Zijn er nog andere suggesties wat ik kan proberen?
Zijn er nog andere suggesties wat ik kan proberen?
De firewall van je werk zal ook ongetwijfeld dichtstaan voor alle bekende chat-poorten... dus ik geen je weinig hoop, op e-mail na.Op donderdag 05 juli 2001 00:10 schreef onkruid71 het volgende:
ik zit namelijk met het volgende. Wil op mijn werk chatten met mijn vrienden, maar ik kan daar niks installeren en geen java applets openen. Ook kan ik daar niks downloaden. Is er een manier om toch op een makkelijke manier te chatten?
No production networks were harmed during this posting
daar was ik al bang voor. Daarom dacht ik gewoon aan iets webbased.
Maar zelfs webbased zal door die dichte poorten niet gaan, want die webclient (om het zo maar te noemen) zal nog proberen op de bekende poorten in te loggen. Die dus zeer waarschijnlijk dichtstaan. Dus helaas pindakaas voor jou (maar niet voor mij, want ik ben zo'n netwerkbeheerder die beslist over welke poorten voor wie dichtgaan!Op donderdag 05 juli 2001 21:58 schreef onkruid71 het volgende:
daar was ik al bang voor. Daarom dacht ik gewoon aan iets webbased.
dan zal het waarschijnlijk wel over gaan, tenzij ik thuis gewoon iets op poten kan zetten,dat iedereen bij mij inlogt om te chatten. Of kan dat ook al niet?
ALs jij thuis zit en die vrienden geen last hebben van firewalls e.d. zou dan moeten kunnen ja.Op donderdag 05 juli 2001 22:21 schreef onkruid71 het volgende:
dan zal het waarschijnlijk wel over gaan, tenzij ik thuis gewoon iets op poten kan zetten,dat iedereen bij mij inlogt om te chatten. Of kan dat ook al niet?
Overigens kan AOL messenger dacht ik over poort 21 (eigenlijk FTP) chatten... zo kon ik op mijn vorige werk toch nog chatten
onkruid jongen...same prob here 
heb toch al ne webbased Chess game gevonden om me bezig te houden :-)
heb toch al ne webbased Chess game gevonden om me bezig te houden :-)
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
Verwijderd
2 Belgische webbased chats die door geen firewall kunnen tegengehouden worden - tenzij je de site verbied 
www.donna.be (veel mogelijkheden (toeters en bellen)
www.studiobrussels.be (komt ik nooit op)
Wel gevoelige chatops, so beware
Hope it helped
www.donna.be (veel mogelijkheden (toeters en bellen)
www.studiobrussels.be (komt ik nooit op)
Wel gevoelige chatops, so beware
Hope it helped
Verwijderd
Ik heb op mijn stage het zelfde gehad.
bij ons kon je ook geen java applets openen dus heb ik me aangemeld bij Kiwibox.
daar kun je gewoon via msn chatten, en al je contacts worden automatisch overgenomen. (ze ondersteunen ook icq en yahoo messenger)
werkt perfect.
www.kiwibox.com
Grtz, Cafe het Kelderke
bij ons kon je ook geen java applets openen dus heb ik me aangemeld bij Kiwibox.
daar kun je gewoon via msn chatten, en al je contacts worden automatisch overgenomen. (ze ondersteunen ook icq en yahoo messenger)
werkt perfect.
www.kiwibox.com
Grtz, Cafe het Kelderke
Moet ff nog een dagje wachten, dan kan ik het allemaal weer proberen. Lekker werken
kiwibox werkt perfect, werkt goed met MSN, Yahoo messenger en IM. Alleen met icq wil het niet lukken.
Als iemand weet hoe je het met icq moet reageer maar.
Nog bedankt voor het linkje
Als iemand weet hoe je het met icq moet reageer maar.
Nog bedankt voor het linkje
Pagina: 1