Toon posts:

Temperatuur in de kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een msi K7T 266 pro-raid (6380) en daar zit ook een prg bij genaamd pc alert III, softwarematig temperatuur metertje. Maar die zegt dat mij case temp. 42 graden is, en mijn externe (kijkshop)achtig digi.termo meter zegt dat het 33 graden is (met de sensor in de kast gehangen...) wie heeft er nu gelijk? :)

(trouwens ik krijg mbm 5 niet aan de praat met dit mobo(sensor type???), iemand wel?)

• ArchRAIDen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 16:29
dat ding van de kijkshop heeft waarschijnlijk wel gelijk, bij mij is de kast 29 graadjes en 40+ lijkt me wel erg veel

Verwijderd

neem een 3e termometer er bij en meet de temp :)

nee ff serieus ik weet al wat het is. je sensor van je mobo zit vlakbij je proc. je proc maakt veel warmte zo krijgt de sensor op je mobo dus meer warmte dan de rest van de kast en ook dan die andere sensor. je hoeft je niet zo druk te maken dus. een beetje extra fentielatie kan nooit kwaad

Verwijderd

Topicstarter
Mijn proc. (amd 1,2mhz 266) is 53 graden dus dan kan de kast temp. wel idd 42 graden...

• eX0duS
  • Laatst online: 21-08 15:04
Mijn niet overklokte Duron 700 wordt stressed 54 graden als het warm weer is, en mij kt133a chipset wordt 42 graden, in de kast is het dan ook aardig warm. Maar alles is stabiel dus...

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 00:10 schreef CrazyTaxi het volgende:
Ik heb een msi K7T 266 pro-raid (6380) en daar zit ook een prg bij genaamd pc alert III, softwarematig temperatuur metertje. Maar die zegt dat mij case temp. 42 graden is, en mijn externe (kijkshop)achtig digi.termo meter zegt dat het 33 graden is (met de sensor in de kast gehangen...) wie heeft er nu gelijk? :)

(trouwens ik krijg mbm 5 niet aan de praat met dit mobo(sensor type???), iemand wel?)
nee je zecht het verkeerd je chipset is 42 graden niet binne in je kast heb zelf ook een k7t266 pro

Verwijderd

Op donderdag 05 juli 2001 08:28 schreef zero-graviti het volgende:

[..]

nee je zecht het verkeerd je chipset is 42 graden niet binne in je kast heb zelf ook een k7t266 pro
idd dat meterje zit bij je chipset (vlak onder je proc dus) dit is dus niet de gemiddelde kast-temperatuur

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

case: 28 stressed
cpu: 53 (ja 53!!!) stressed :( ff koeler halen :)

mzzl

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Pagina: 1