• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Terug uit Sri Lanka en daar mijn nieuwe Sony action cam X 3000 gebruikt .

Video kwaliteit is erg goed en de stabilisatie een grote meerwaarde , ik heb met de camera echter ook flink wat foto,s gemaakt en het het valt mij nu op dat sommige foto,s 1280 × 720 zijn en andere 4624 × 2600 .

In het "Foto Menu" zie ik nergens een optie om de foto kwaliteit in te stellen , weet iemand hoe dit zit , in de gebruiksaanwijzing zie ik hierover ook geen info .

Thx

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:37
@ramrodwillem Sommigen camera's maken lagere resolutie foto's als ze op dat moment aan het filmen zijn. Wellicht is dat het geval met de 1280x720 foto's.

Het kan ook uitmaken of je in filmmodus of fotomodus zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Balance op 22-04-2017 19:19 ]

Verwijderd

ramrodwillem schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:59:
Terug uit Sri Lanka en daar mijn nieuwe Sony action cam X 3000 gebruikt .

Video kwaliteit is erg goed en de stabilisatie een grote meerwaarde , ik heb met de camera echter ook flink wat foto,s gemaakt en het het valt mij nu op dat sommige foto,s 1280 × 720 zijn en andere 4624 × 2600 .

In het "Foto Menu" zie ik nergens een optie om de foto kwaliteit in te stellen , weet iemand hoe dit zit , in de gebruiksaanwijzing zie ik hierover ook geen info .

Thx
Misschien is het pixel-binning. Om betere foto's te maken bij weinig licht (hoge iso).

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ok thx , heb Sony ook een mail gestuurd , ben erg benieuwd naar hun uitleg

-Misschien is het pixel-binning. Om betere foto's te maken bij weinig licht (hoge iso).
Het is ook bij foto,s met voldoende daglicht gebeurd ...

- Het kan ook uitmaken of je in filmmodus of fotomodus zit.
Kan alleen foto,s maken als hij in foto modus staat