Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:55
Eigenlijk is mijn DELL sinds de aanschaf als zo traag als dikke stront in de winter door een trechter, de I5 is geen snelheismonster maar icm met de ingebouwde Radeon had ik wat meer snelheid verwacht, als ik in taakbeheer kijk zie ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v48/Panzerhaubitze/Geheugen%20vol_zpstw2kzmvo.jpg

Duister toch?

Waar heeft het systeem 100% schijf voor nodig, ik heb alleen een paar tabbladen in Chrome open en blijkbaar wat achtergrondprocessen, kan iemand hier iets aan zien?

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v48/Panzerhaubitze/PC%20Dell_zpscrwyee8t.jpg

pricewatch: Dell Inspiron 15R Special Edition 7520 (n0015s05nlnl)

Beste antwoord (via Kapot op 22-04-2017 01:56)

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Wellicht kan je in het Inspiron 15R SE topic iets meer informatie vinden over het probleem. Zelf ben ik ook in het bezit van een Inspiron 15R SE.

Ik kan me herinneren dat ik ook last had van dit probleem maar na een upgrade van de HDD naar een SSD was dit probleem direct verholpen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Wellicht kan je in het Inspiron 15R SE topic iets meer informatie vinden over het probleem. Zelf ben ik ook in het bezit van een Inspiron 15R SE.

Ik kan me herinneren dat ik ook last had van dit probleem maar na een upgrade van de HDD naar een SSD was dit probleem direct verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivocare
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 22:49
remondoo schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 22:21:

precies... dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Dank, maar met de standaard schijf werkt de laptop niet naar behoren dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Het is maar net wat je 'naar behoren' vindt. Maar een systeem zonder SSD, ongeacht de prijsklasse, zou ik niemand aanraden.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:43
Amen.

Ik heb de mijne na jaartje voorzien van een msata SSD, geen moment spijt van gehad. Ik had al de optie van een 7200 rpm hdd gekozen, maar SSD werd alles echt een heel stuk sneller van. Gebruik mijne nog altijd met veel plezier.

Dat gezegd hebbende is het wel maf dat je netwerkservices zoveel I/O lijken te genereren, dat komt mij niet bekend voor. Je zou eens wat nieuwe Intel-drivers kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dat is vrij normaal voor een laptop met traditionele HDD. Dus dat is 'naar behoren'. Stel dat je dat niet leuk vind, dan kan je er een SSD in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
Dank iedereen, een SSD word het dus!
Pagina: 1