Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is voor mijn betere helft, ze is grafisch vormgever van beroep, Civ-nerd in haar vrije tijd en groot liefhebber van Netflix en Youtube. Ze heeft interesse in videobewerken en wil een PC die dusdanig degelijk is dat de hardware haar nooit zal dwarszitten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze wilt geen Apple, maar vindt het heel normaal om Apple-prijzen te betalen. Dit resulteert in een budget van ongeveer € 2.000-2.500,- incl beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schone lei.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben gecharmeerd van de BBG april 2017. i7 of soortgelijke Ryzen lijkt me logisch. Chique GPU vind ik absoluut noodzakelijk. We twijfelen over 1440p monitor. Het ziet er wel heel mooi uit!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me geen zier uit. Geen leipe LEDjes, opzichtige draken en spoilers in beeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet op het bureau in de woonkamer komen te staan. Dat brengt een aantal specifieke eisen met zich mee:
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik heb alvast een wishlistje gemaakt (incl alle randapparatuur) en de vraag aan uwer verzamelde wijsheid is dan ook als volgt:
Zal dit voldoen aan de verwachtingen van iemand die pro Illustrator-gebruiker is?
Wat voor beeldscherm raden jullie aan?
De nieuwe BBG moet nog verschijnen: zijn er grote releases op stapel?
Wat voor alternatieve componenten kan ik in overweging nemen?
Het is voor mijn betere helft, ze is grafisch vormgever van beroep, Civ-nerd in haar vrije tijd en groot liefhebber van Netflix en Youtube. Ze heeft interesse in videobewerken en wil een PC die dusdanig degelijk is dat de hardware haar nooit zal dwarszitten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze wilt geen Apple, maar vindt het heel normaal om Apple-prijzen te betalen. Dit resulteert in een budget van ongeveer € 2.000-2.500,- incl beeldscherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Schone lei.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben gecharmeerd van de BBG april 2017. i7 of soortgelijke Ryzen lijkt me logisch. Chique GPU vind ik absoluut noodzakelijk. We twijfelen over 1440p monitor. Het ziet er wel heel mooi uit!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me geen zier uit. Geen leipe LEDjes, opzichtige draken en spoilers in beeld.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet op het bureau in de woonkamer komen te staan. Dat brengt een aantal specifieke eisen met zich mee:
- looks: netjes, geen leipe LEDjes, liever onopvallend mat zwart.
- noise: stilletjes. degelijke onderdelen en goede koeling vind ik belangrijk om de herrie in de woonkamer tot een minimum te beperken
- size: liefst zo klein mogelijk. meer ruimte op bureau=de bom.
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik heb alvast een wishlistje gemaakt (incl alle randapparatuur) en de vraag aan uwer verzamelde wijsheid is dan ook als volgt:
Zal dit voldoen aan de verwachtingen van iemand die pro Illustrator-gebruiker is?
Wat voor beeldscherm raden jullie aan?
De nieuwe BBG moet nog verschijnen: zijn er grote releases op stapel?
Wat voor alternatieve componenten kan ik in overweging nemen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 319,- | € 319,- |
| 1 | MSI B250I GAMING PRO AC | € 109,- | € 109,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 577,- | € 577,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Fractal Design Node 202 | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Acer G247HYUSMIDP Zwart | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 18,94 | € 18,94 |
| 1 | Logitech Z323 | € 61,71 | € 61,71 |
| 1 | Cryorig C7 | € 36,88 | € 36,88 |
| 1 | Logitech K120 (Qwerty NL) | € 13,21 | € 13,21 |
| 1 | Logitech Corded Mouse M500 | € 27,50 | € 27,50 |