Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-04 01:17
Ik wil graag via VoLTE (hd voice) kunnen bellen met deze telefoon.Ik heb een Samsung Galaxy S7 Nederlandse editie. Ik heb daar via odin android 7.0 opgezet de btu versie. Ik heb deze er opgezet, omdat de Nederlandse versie phn waar ik hem mee gekregen heb pas veel later naar android 7 is gegaan. Ik heb tele 2 als provider en volgens hun word mijn Samsung Galaxy S7 (SM-G930F) ondersteund door hun. Ik ben gaan zoeken op internet hoe ik het aan kan zetten op mijn telefoon. Ik kwam alleen maar android 6.01 uitleg tegen en de instellingen die daar besproken worden kan ik bij de instellen op mijn telefoon niet vinden. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit aan kan zetten in andorid 7 of moet ik terug naar de phn versie om die werkende te krijgen met tele 2?. Ik heb ook nog een Note 4 met Android 6.01 en tele2. daar krijg ik een hd voice icoon er bij als ik iemand wil bellen. Krijg je dat icoon ook in android 7? Wie kan me hier bij helpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-04 15:43
Naar mijn idee heb je juist de PHN versie nodig. De CSC van de BTU heeft niet de juiste setting voor de NL markt.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-04 01:17
Als ik dit zeker weet wil ik wel terug naar de phn versie.