Index prijs hoger dan in tooltip?

Pagina: 1
Acties:

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Waarom is de prijs in de index veel hoger dan in de tooltip?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/19HTzV2MuBCG6t2zBTfH2ZyE/full.png

Ah.. de ene is inclusief BTW en de andere exclusief, handig. ;)

Dat Prijsweergave niet standaard is uitgeklapt als je exclusief kiest is ook niet zo handig.

pricewatch: Inno3D GeForce GTX 1060 Compact

[ Voor 51% gewijzigd door Olaf van der Spek op 21-04-2017 11:51 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:47:
Waarom is de prijs in de index veel hoger dan in de tooltip?

[afbeelding]

Ah.. de ene is inclusief BTW en de andere exclusief, handig. ;)

Dat Prijsweergave niet standaard is uitgeklapt als je exclusief kiest is ook niet zo handig.

pricewatch: Inno3D GeForce GTX 1060 Compact
Het probleem is dus dat als je kiest voor ex-btw prijzen, deze alleen zichtbaar op de productlisting als je de prijspopup met de laagste prijzen bekijkt, de rest is allemaal inclusief. Het gekke is alleen, ik kan nergens de ex-btw prijzen terugvinden, behalve in de prijslisting van een product. Maar zodra ik wegnavigeer en een nieuw product aanklik, is alles weer inclusief. Ook de prijspopup in de productlisting toont alleen maar inclusief. Ik ben dus wel benieuwd hoe je dit voor elkaar heb gekregen. :)

Ondertussen verplaats ik dit topic naar Stoute Bugs, want het lijkt op een bugje.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

crisp

Devver

Pixelated

De instellingen van het prijsfilter worden opgeslagen in je profiel, en worden ook toegepast in de popups. Wel is het zo dat de requests voor de popups 5 minuten gecached worden door je browser.

Intentionally left blank

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Maar het wordt niet toegepast in de index zelf?