Sinds gisteren ben ik in bezit van een nieuwe Ipad maar merkte dat ik problemen had met het activeren en inloggen op iTunes & iCloud.
Zo kreeg ik o.a. de volgende meldingen bij activeren:
"Je Ipad kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver onbereikbaar is"
"Unexpected error getting club cert"
Na een aantal keer proberen werd hij uiteindelijk geactiveerd.
Echter, bij het inloggen met mijn Apple ID kwam liep ik ook tegen foutmeldingen aan, al kwam ik ook daar er na een aantal keer doorheen.
"KVS synchronizeWithCompletionHandler failed"
"De Itunes server is momenteel niet beschikbaar".
"Verificatie mislukt. Er heeft zich een een fout voorgedaan bij de verbinding met de Apple ID-server".
Ik kreeg het idee dat het aan mijn nieuwe Ipad lag maar kreeg bij het inloggen op iTunes & iCloud op mijn Iphone ook een melding dat de server niet beschikbaar is.Ook al geprobeerd op een andere Wifi-netwerk in te loggen maar ook daar treed het probleem op.
Ervaren meer mensen momenteel problemen bij het verbinden naar de iCloud of iTunes omgeving?
Zo kreeg ik o.a. de volgende meldingen bij activeren:
"Je Ipad kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver onbereikbaar is"
"Unexpected error getting club cert"
Na een aantal keer proberen werd hij uiteindelijk geactiveerd.
Echter, bij het inloggen met mijn Apple ID kwam liep ik ook tegen foutmeldingen aan, al kwam ik ook daar er na een aantal keer doorheen.
"KVS synchronizeWithCompletionHandler failed"
"De Itunes server is momenteel niet beschikbaar".
"Verificatie mislukt. Er heeft zich een een fout voorgedaan bij de verbinding met de Apple ID-server".
Ik kreeg het idee dat het aan mijn nieuwe Ipad lag maar kreeg bij het inloggen op iTunes & iCloud op mijn Iphone ook een melding dat de server niet beschikbaar is.Ook al geprobeerd op een andere Wifi-netwerk in te loggen maar ook daar treed het probleem op.
Ervaren meer mensen momenteel problemen bij het verbinden naar de iCloud of iTunes omgeving?
[ Voor 7% gewijzigd door NeonovA op 21-04-2017 08:17 ]