Verbindingsproblemen iCloud/iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:08
Sinds gisteren ben ik in bezit van een nieuwe Ipad maar merkte dat ik problemen had met het activeren en inloggen op iTunes & iCloud.

Zo kreeg ik o.a. de volgende meldingen bij activeren:
"Je Ipad kan niet worden geactiveerd omdat de activeringsserver onbereikbaar is"
"Unexpected error getting club cert"

Na een aantal keer proberen werd hij uiteindelijk geactiveerd.
Echter, bij het inloggen met mijn Apple ID kwam liep ik ook tegen foutmeldingen aan, al kwam ik ook daar er na een aantal keer doorheen.

"KVS synchronizeWithCompletionHandler failed"
"De Itunes server is momenteel niet beschikbaar".
"Verificatie mislukt. Er heeft zich een een fout voorgedaan bij de verbinding met de Apple ID-server".

Ik kreeg het idee dat het aan mijn nieuwe Ipad lag maar kreeg bij het inloggen op iTunes & iCloud op mijn Iphone ook een melding dat de server niet beschikbaar is.Ook al geprobeerd op een andere Wifi-netwerk in te loggen maar ook daar treed het probleem op.

Ervaren meer mensen momenteel problemen bij het verbinden naar de iCloud of iTunes omgeving?

[ Voor 7% gewijzigd door NeonovA op 21-04-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicoF
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:47
Toevallig internet van T-Mobile/Vodafone?
Ik heb deze problemen ook. Als ik via 4G mijn connectie maak dan werkt alles wel en kan ik mijn muziek terugzetten en apps updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:08
Hier getest op een KPN verbinding thuis, 4G KPN en KPN Business verbinding op het werk.Wel allemaal KPN in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan inderdaad ook geen gegeven invoeren of wijzigingen bij iCloud want er is geen verbinding met de server mogelijk. Duurt al de hele avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ahhhh dus daarom doet de App Store zo raar en staat er een wachtrij van 45 minuten bij de Senior Advisors... Naja, even geduld dan maar.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik heb nog steeds haperingen hier en daar, doch moet alles werken volgens Apple.

Ook de News widget laat geen of nauwelijks artikelen zien. Ondervinden jullie ook nog storingen?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

WhatsappHack schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:03:
Ik heb nog steeds haperingen hier en daar, doch moet alles werken volgens Apple.

Ook de News widget laat geen of nauwelijks artikelen zien. Ondervinden jullie ook nog storingen?
Vanmorgen nog wel maar rond 12 uur kon ik weer de updates downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Misschien een probleem dat in batches wordt opgelost dan. Nog ff geduld :)

Pagina: 1