Hey mensjes ik ben HAWK misschien hebben jullie me wel eens gezien hier in het forum. Ik ben zelf 2.00 meter lang. Maar nou komt het......ik ga over een tijdje men computer aanvullen met allemaal leuke nieuwe kleine spulletjes alleen wil ik ook een andere case. heel lang heb ik over de HX08 gedacht maar ik wil zo veel leuke kleine dingetjes in deze nieuwe case kwijt dat dat een beetje te klein is.
Ik wil geen kube maar gewoon echt een toren, hij mag wel iets breder zijn maar niet meer dan ongeveer 25cm. de hoogte moet ongeveer 70 a 80 cm zijn. hier is een aardig voorbeeld van een kast die ik wel aardig vond qua groote:

(sory mensen men windhoos staat er net weer op dus ik kan dit plaatje niet veranderen in jpg ipv bmp)
Dus wie kent er een HUGE CASE? Waar koop ik zoon ding en wat kost het.
men buget is 300 gulden ongeveer.
ROEPT U MAAR:
iig Thanx H A W K
/edit
pic fix
Ik wil geen kube maar gewoon echt een toren, hij mag wel iets breder zijn maar niet meer dan ongeveer 25cm. de hoogte moet ongeveer 70 a 80 cm zijn. hier is een aardig voorbeeld van een kast die ik wel aardig vond qua groote:

(sory mensen men windhoos staat er net weer op dus ik kan dit plaatje niet veranderen in jpg ipv bmp)
Dus wie kent er een HUGE CASE? Waar koop ik zoon ding en wat kost het.
men buget is 300 gulden ongeveer.
ROEPT U MAAR:
iig Thanx H A W K
/edit
pic fix