Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke routers 802.11w?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag:
Weet iemand welke routers 802.11w gebruiken. Reden: ik had een Nodemcu esp8266 besteld en zo geprogrameerd dat hij andermans devices kan de-authorizen. Maar ik heb gelezen dat als een router beschikt over 802.11w dat dit niet kan. Dus mijn vraag: welke routers hebben dit niet?

Mvg: Gijs

Beste antwoord (via Verwijderd op 20-04-2017 19:14)

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:21
Hebben dit niet? Je bedoelt vast hebben dit wel.

Ik vermoed niet veel. Maar wat maakt het uit? Het is een terechte aanvulling van de standaard, maar welk probleem denk je er nu mee op te lossen?

Immers, iemand die jouw van een netwerk wil houden kan ook het hele spectrum volgooien met bagger, het eindresultaat is hetzelfde.

En hoe vaak heb je er nu werkelijk last van? Nooit. Gebeurt het toch? Zoek de kleuter met de WiFi-pineapple en verzoek hem buiten te gaan spelen. Problem solved.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:21
Hebben dit niet? Je bedoelt vast hebben dit wel.

Ik vermoed niet veel. Maar wat maakt het uit? Het is een terechte aanvulling van de standaard, maar welk probleem denk je er nu mee op te lossen?

Immers, iemand die jouw van een netwerk wil houden kan ook het hele spectrum volgooien met bagger, het eindresultaat is hetzelfde.

En hoe vaak heb je er nu werkelijk last van? Nooit. Gebeurt het toch? Zoek de kleuter met de WiFi-pineapple en verzoek hem buiten te gaan spelen. Problem solved.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

802.11w is in consumentengebied zo goed als onvindbaar idd. Het is inderdaad een erg goede ontwikkeling om precies wat jij hier wilt doen te voorkomen: het spoofen van AP managementframes door derden.

Wedervraag: *waarom* heb je je devboard geprogrammeerd om anderen te deauthenticaten? Als het je eigen netwerk betreft kun je dat net zo goed vanaf je eigen AP doen. Is het niet je eigen netwerk, dan weet je doorgaans ook niet welk AP het is - en heb je trouwens niets te zoeken met je deauth-device :o

[ Voor 16% gewijzigd door dion_b op 20-04-2017 20:46 ]

Oslik blyat! Oslik!