3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Commandline FTW
current_avatar veld wordt niet leeggegooid bij het verwijderen? (ofzo, natuurlijk geen idee hoe dat intern werkt)
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Commandline FTW
Op de iMac komt een gebroken plaatje, ook op de laptop
Op de telefoon en iPad komt die niet tevoorschijn..
Als je de link opent krijg je netjes een 404 op de andere pc's behalve deze dus....
https://ic.tweakimg.net/usericons/35508/milan.gif
Dat impliceert dat de gif is gecached, maar je verwacht toch dat, bij verwijderen van alle icons, dat veld inderdaad disabled wordt? / of verwijst naar een blanco hosted gif?
/edit2
Het rare was nog eigenlijk dat ik sowieso mijn usericon niet wilde weergeven, na het verwijderen werdt ie pas weergegeven..
/en misschien handig dat er een notificatie komt als er gereageerd wordt op je topic ... ook al is het bij de eerste reactie haha
[ Voor 23% gewijzigd door Vorkie op 20-04-2017 21:37 ]
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Intentionally left blank
Hoe lang duurt het dan om die wijziging ook op z'n profiel te zien?crisp schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:01:
Ik kan niet precies nagaan wat hier mis is gegaan, maar de referentie naar je oude icon was in de database nog blijven staan. Dat heb ik bij deze gefixed
En is bij CR2032 hetzelfde het geval? Ik zie daar ook al enige tijd een kapotte avatar.
Commandline FTW
Dank je wel
Even samenvatten;
Mijn keuze was al heel lang dat ik geen icoon wilde weergeven, dat klopte ook en was niet zichtbaar, na het verwijderen van beide iconen die ik had staan, viel mij op dat mijn usericon weer zichtbaar was geworden op de PC waar ik de iconen verwijderd had. Op de overige sessies was een gebroken icon zichtbaar.
Op je profielpagina nu ook gefixedVorkie schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:40:
@crisp @Hero of Time
Dank je welop het forum is de icon inderdaad verdwenen, op de profiel pagina nog niet
Even samenvatten;
Mijn keuze was al heel lang dat ik geen icoon wilde weergeven, dat klopte ook en was niet zichtbaar, na het verwijderen van beide iconen die ik had staan, viel mij op dat mijn usericon weer zichtbaar was geworden op de PC waar ik de iconen verwijderd had. Op de overige sessies was een gebroken icon zichtbaar.
Ik gok dat het inderdaad komt door de volgorde van je handelingen ism een stuk caching aan onze kant, maar dat moet ik nog eens verder uitzoeken...
Intentionally left blank
Commandline FTW
As we speak heb ik de bug al gespotHero of Time schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:54:
@crisp, dat is wel een eigenaardig probleem, als je instelt geen avatar te willen gaat het goed. Maar verwijder je je iconen, zonder aan te geven een van die weer te willen gebruiken, dan komt die opeens weer terug als ingestelde avatar. Denk niet dat het ligt aan de volgorde van z'n handelingen, maar wat de code doet bij het verwijderen van je laatste avatar. In dit specifieke geval dus als je eerder hebt opgegeven geen te willen gebruiken.
Intentionally left blank
Ben ook wel benieuwd. En of er bij @CR2032 hetzelfde aan de hand is.
Commandline FTW
1
2
3
4
5
6
7
8
| // the icon that was deleted wasn't the one that's currently in use, so we can still use the current one $currentIcon = $member->getIcon(); if ($currentIcon != $deletedIcon) { return $deletedIcon; } // else pick the first still existing icon to use [...] |
Intentionally left blank
Commandline FTW
Nee; hij geeft juist het zojuist verwijderde icon terug als nieuwe instelling, in plaats van het huidige (dus niks als er al geen icon was ingesteld). Simpele logic fail.Hero of Time schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:00:
Ouch. Daar mist een check of een avatar überhaupt wel ingesteld was.
Intentionally left blank
Ah, juist. Ik zie 't nu. Het is vrijdag, dan heeft men ook wel eens last van een logic fail.crisp schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:02:
[...]
Nee; hij geeft juist het zojuist verwijderde icon terug als nieuwe instelling, in plaats van het huidige (dus niks als er al geen icon was ingesteld). Simpele logic fail.
Commandline FTW
Intentionally left blank