Beste mensen/techneuten;
Ik heb: een samsung tab pro 10.1 in de auto.
Met hieraan een DAB tuner/dongle via OTG.
Het geluid gaat via een bleutooth reciever naar een versterker.
De tablet gebruik ik dus als: Radio, Mp3 speler, navigatie, en nog wat leukigheden.
Ik moet zeggen, het werkt eigenlijk erg goed, boven mijn eigen verwachting, alleen 1 probleem.
Als de tablet middels een OTG kabel is verbonden laad hij niet op.
Ik begin langzaam te begrijpen dat het helaas OF-OF is, OF laden, OF OTG.
Helaas pindakaas, tenzij iemand hier de ultieme workaround heeft (waar ik stiekem op hoop)
Een tweede idee maar helaas niet kunnen vinden: bestaat er een bluetooth USB HUB?
Zodat ik de DAB radio reciever dus via bleutooth kan laten werken en tegelijk de tablet kan laden?
Of een derde: Is er een tablet die wel beide kan? Laden en OTG? van 10.1 inch?
Het voordeel, behalve dat je batterij niet leegraakt, is dat er ook allerhande APPS de boel automatiseren: zoals het scherm altijd aan als er geladen wordt, automatisch uitschakelen/aanschakelen als er ontladen/geladen wordt. Zodat je dus bij het omdraaien van de sleutel in het contact een volledig zelfstartend systeem hebt.
En dat is het nu helaas nog net niet.
Alle reacties en tips welkom!!!!!
Ik heb: een samsung tab pro 10.1 in de auto.
Met hieraan een DAB tuner/dongle via OTG.
Het geluid gaat via een bleutooth reciever naar een versterker.
De tablet gebruik ik dus als: Radio, Mp3 speler, navigatie, en nog wat leukigheden.
Ik moet zeggen, het werkt eigenlijk erg goed, boven mijn eigen verwachting, alleen 1 probleem.
Als de tablet middels een OTG kabel is verbonden laad hij niet op.
Ik begin langzaam te begrijpen dat het helaas OF-OF is, OF laden, OF OTG.
Helaas pindakaas, tenzij iemand hier de ultieme workaround heeft (waar ik stiekem op hoop)
Een tweede idee maar helaas niet kunnen vinden: bestaat er een bluetooth USB HUB?
Zodat ik de DAB radio reciever dus via bleutooth kan laten werken en tegelijk de tablet kan laden?
Of een derde: Is er een tablet die wel beide kan? Laden en OTG? van 10.1 inch?
Het voordeel, behalve dat je batterij niet leegraakt, is dat er ook allerhande APPS de boel automatiseren: zoals het scherm altijd aan als er geladen wordt, automatisch uitschakelen/aanschakelen als er ontladen/geladen wordt. Zodat je dus bij het omdraaien van de sleutel in het contact een volledig zelfstartend systeem hebt.
En dat is het nu helaas nog net niet.
Alle reacties en tips welkom!!!!!