Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• vespisti
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 08-02 11:47
Beste mensen; ik draai outlook mail op mijn Lumia 640: Na de laatste update; hebben de mannen van Microsoft het nog steeds niet voor elkaar dat outlook traag opent ; als je op de livetail klikt dan heb je snel de lijst van de mail; maar als je een mail opent met afbeeldingen dan gaat dat soms erg traag; zijn daar oplossingen voor?; het is hun eigen programma; snap dus niet dat ze dat niet verbeteren....

Beste antwoord (via vespisti op 26-04-2017 10:54)

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-04 12:00
Als dat het probleem is, helpt het wellicht om de afbeeldingen niet meteen te downloaden. Kan je aangeven in de instellingen van je e-mailaccount, maar vooral nieuwsbrieven hebben tegenwoordig nogal eens de neiging één en al plaatjes te zijn, dus dat zal een extra actie na openen vereisen bij deze e-mails.

Ik merkte overigens op de L640 van mijn vriendin ook wat vertraging. Ik vraag me af of de CPU niet gewoon wat te traag is voor het mailprogramma.

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 11:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hier nergens last van Lumia 950 build 15025.

Vergeet je ook niet dat een sommige/aantal afbeeldingen elders staan dus gewoon over je 3G/4G/WiFi moeten worden opgehaald van een webserver?

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-04 12:00
Als dat het probleem is, helpt het wellicht om de afbeeldingen niet meteen te downloaden. Kan je aangeven in de instellingen van je e-mailaccount, maar vooral nieuwsbrieven hebben tegenwoordig nogal eens de neiging één en al plaatjes te zijn, dus dat zal een extra actie na openen vereisen bij deze e-mails.

Ik merkte overigens op de L640 van mijn vriendin ook wat vertraging. Ik vraag me af of de CPU niet gewoon wat te traag is voor het mailprogramma.

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Nu online

rens-br

Moderator Mobile & IN
Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan? Op Tweakers is het wel de bedoeling om iets meer eigen inzet te tonen dan dat je nu gedaan hebt.

Kun je deze informatie toevoegen aan je openingspost?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True