Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 911885

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een smartphone Huawei P9 lite. tot voor kort kon ik probleemloos muziek luisteren via Spotify en Radioplus. Nu valt om de paar minuten de muziek stil. Ik moet dan steeds opnieuw op de play knop drukken om de muziek opnieuw te starten. Zeer vervelend wanneer je in volle actie op je fiets zit! Weet er iemand raad?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de app's al opnieuw geïnstalleerd, al mijn instellingen doorlopen maar tevergeefs!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Luister je via de luidspreker of met bijv. oordopjes?

Is het probleem tijdelijk weg na een herstart?

Wat ik soms heb is dat Google Now ineens tevoorschijn komt zodat er iets ingesproken kan worden. De muziek moet dan weer handmatig aangezet worden.
Wellicht is dit een soortgelijk iets.

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb mijn toestel al herstart en luister via oortjes. Er komt niets tevoorschijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DikkeBMW
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:57

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Als je oortjes kapot zouden zijn, dan neemt de telefoon misschien waar dat je ze uitplugt. Dus door een los contactje dan bijvoorbeeld.

fookin mad fer it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het ook zonder oortjes voor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Geen idee of je de problemen nog hebt. Ik heb dit ook gehad bij spotify. Probleem kwam bij mij door een andere app. Als die open stond of op de achtergrond draaide wordt telkens spotify stopgezet.

Echt geen idee waarom maar na het verwijderen van de boosdoener nooit problemen meer gehad.

Probeer eens zoveel mogelijk apps die je open hebt of op de achtergrond draaien uit te schakelen om te kijken of dit bij jou ook de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-05 09:33
Een factory reset uitvoeren lijkt me de meest logische stap van hier (herstarten is vaak niet voldoende om problemen te verhelpen). Indien dat niet helpt -> garantie claimen.

[ Voor 21% gewijzigd door Gadgeteer op 26-04-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:21
Misschien een gekke, maar staat ie op spaarstand? Als mijn telefoon op spaarstand staat dan stopt mijn muziek op spotify na elk nummer (en soms ook tussendoor :S). Radioplus gebruik ik niet dus weet niet hoe dit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:13
Ik heb zelf geen Huawei Phone bij de hand. Maar dit zou wel eens een geval van agressive Doze kunnen zijn. Even goed in de instellingen kijken of je Spotify kunt uitzonderen voor accu optimalisatie of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 751677

Beste Snoepie22,

Bedankt voor uw vraag.

Third party apps kunnen regelmatig geupdate worden en zijn mogelijk niet aangepast aan de systeemversie van uw toestel, wat diverse compatibiliteits- en stabiliteitsproblemen met zich mee kan brengen. Sommige third-party apps zijn alleen maar geldig voor een bepaalde periode. Voor diverse problemen met third-party apps kunt u het beste de help-informatie van de betreffende app nakijken voor oplossingen.

Met vriendelijke groet.

Ginette.
Huawei benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douma165
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-01-2023
Het rare is op Apple producten blijfr het doorspelen of je nou oortjes in hebt of met een bluetooth speaker muziek afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Douma165 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:28:
Het rare is op Apple producten blijfr het doorspelen of je nou oortjes in hebt of met een bluetooth speaker muziek afspeelt.
Daar heb je eerst ruim een jaar over nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Douma165 schreef op woensdag 16 mei 2018 @ 13:28:
Welkom op Tweakers.

Het kicken van topics is helaas niet toegestaan en al helemaal niet om je favoriete merkje te promoten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.