Vorig/Volgend knop aanpassen zodat titel zichtbaar is

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoi :)

Sinds de aanpassing van de Vorig/Volgend knop op de FP is het op iOS devices (en waarschijnlijk Android) niet meer mogelijk om te zien wat de titel van het vorig/volgend artikel is. Dit komt logischerwijs omdat er geen hover mogelijk is op een telefoon of iPad. Maar daarmee heeft deze wijziging wel de FP kreupel gemaakt. Ik interesseer me niet in elk artikel en nu ga ik dus elke keer weer terug naar de FP om een volgend artikel te lezen.

Dus in plaats van het volgende partroon:

FP --> Artikel --> Check wat het volgende artikel is --> Klik volgend --> etc.

Gaat het nu
FP --> Artikel --> FP --> Artikel -->etc.

Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Onderin, na de reacties, staan de volgende/vorige wel uitgeschreven ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:53:
Ja dat weet ik. Maar is dat een oplossing? Dan mag je dus eerst een tig keer omhoog vegen om onderaan te komen.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

crisp schreef op donderdag 20 april 2017 @ 17:53:
Vraag is, waarom is die titel, desnoods ingekort met ... aan het eind, weggehaald onder het artikel, maar staat het dan weer wel helemaal onderaan de pagina? De verandering om de titel van het volgende en vorige artikel te veranderen met de tekst 'volgend/vorig artikel' is al curieus te noemen, aangezien de pijltjes dat al aangeven. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hero of Time schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:21:
[...]

Vraag is, waarom is die titel, desnoods ingekort met ... aan het eind, weggehaald onder het artikel, maar staat het dan weer wel helemaal onderaan de pagina? De verandering om de titel van het volgende en vorige artikel te veranderen met de tekst 'volgend/vorig artikel' is al curieus te noemen, aangezien de pijltjes dat al aangeven. ;)
Dat is gedaan om verticale ruimte tussen het artikel en de reacties te besparen. Het is echter wel onderdeel van een groter geheel wat nog 'work in progress' is, dus er is nog niets in steen gebijteld :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-10 19:41

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Imo is de ruimtebesparing minder van belang dan het hebben van een titel van de betreffende artikelen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1