[adv] Ga je mee brunchen met Tweakers?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:35
Mede-auteur:
  • iloste
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-03-2023

iloste

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YKKFq00ZOaFNbYDDUaplFXCK/full.jpg

Op zaterdag 13 mei houdt Tweakers in samenwerking met Capgemini een brunch voor Tweakers in Utrecht. Daar houden we een pubquiz, kun je helemaal los op het hamburgerbuffet en gaan we vervolgens naar de Big Talent Day van Capgemini.

Hamburgers en prijzen
Vanaf half tien ben je welkom in restaurant Ruig, waar het brunchbuffet voor je klaarstaat, met broodjes, soep, salades en heerlijke verse hamburgers. Daar houden we ook de Tweakers Pubquiz.

Big Talent Day
Aansluitend gaan we naar Big Talent Day van Capgemini. Niet alleen zijn daar inspirerende presentaties van onder andere Daniel Gebler, cto van Picnic en Loren Roosendaal van IC3D media, er is ook veel te doen: workshops, talentboosters en nog veel meer interactie. Onderwerpen waar je dan aan moet denken zijn: onderwerpen als IBM Watson, Blockchain en Robotics. En natuurlijk een heel gezellige social.

Tweakers-bus
Het vervoer naar de Big Talent Day is ook iets bijzonders, want als Tweakers iets regelt met vervoermiddelen, dan doen we dat goed; jullie zijn inmiddels wel wat gewend van ons. Dus onderweg spelen we een rondje Tweakers Tech Bingo voor nog meer Tweakers-goodies.

Ga je mee?
Lijkt dit je wat en wil je samen met ons naar de Big Talent Day van Capgemini? Geef je dan in de poll op. We hebben dertig plekken te verloten. Mocht je samen met een vriend of vriendin willen komen, neem even contact met ons op.

Samen reizen
Wat is er leuker dan alleen naar de Tweakers Brunch gaan? Juist! Samen naar de Tweakers Brunch gaan. Ga je met de auto en heb je een of meer plekken vrij? Neem een andere Tweaker mee! Ga je liever met de trein? Spreek hier samen af en reis goedkoop met een NS groepsretour. Met tien personen reis je voor €7.50 per persoon vanaf elk station in Nederland heen en weer naar Utrecht Centraal.

Welke talk, welke workshop?
Bespreek hier vast met elkaar welke talk of welke workshop je absoluut niet wil missen. Wil je samen aan de slag tijdens een workshop? Zoek in dit topic je maatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-09 07:29
Zojuist het leuke bericht binnen gekregen dat ik mee mag! Eigenlijk wilde ik vanaf Maastricht met het openbaar vervoer komen maar nu blijkt dat ze net op die zaterdag aan het spoor gaan werken, hierdoor zou ik snachts om 3:30 uur de trein moeten pakken om optijd daar te zijn. Dat wordt hem natuurlijk niet, dus zou ik eventueel met de auto willen komen, maar ik ben niet bekend met de parkeergelegendheid in Utrecht. Kan ik gemakkelijk bij Restaurant Ruig parkeren voor een fatsoenlijke prijs?

// TODO: Schrijf een signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinaldootje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:02
Bij mij werkt de NS ook die dag aan het spoor (Hilversum-Utrecht en Schiphol-Amsterdam-Amersfoort).
Vandaar dat ik met de auto ga. Ik woon in Weesp, maar heb een kleine auto, helaas dus maar drie extra plaatsen beschikbaar. Ik kan via Vinkeveen rijden OF via Hilversum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik mag ook mee en moet vanaf Nieuwerkerk (Zeeland) met de auto of vanuit Goes (Zeeland) met de trein. Mocht ik met de auto gaan, dan kan ik eventueel drie mensen meenemen.

Maar inderdaad, hoe is het parkeren daar?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tijmen b
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2024
Dit is 10 min met de tram vanaf restaurant Ruig, kost je € 5 voor 5 personen. daar red je het niet mee in het centrum.

http://www.parkeren-utrecht.nl/pr/transferium-pr-westraven

parkeren achter het restaurant kan ook, maar kost je wel een stuk meer.

[ Voor 17% gewijzigd door tijmen b op 01-05-2017 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
tijmen b schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:14:
Dit is 10 min met de tram vanaf restaurant Ruig, kost je € 5 voor 5 personen. daar red je het niet mee in het centrum.

Goede tip! Dan kom ik zeker, ik rij vanaf Maastricht en kan eventueel mensen meenemen. 4 plaatsen beschikbaar, al wordt het dan wel gezellig achterin :9
Let wel op, ik kan alleen mensen meenemen. Na de Big Talent Day ga ik nog op familiebezoek in de buurt, dus terug wordt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• advandie
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-01-2023
Hallo ik rij vanaf Rotterdam kunnen we samen rijden hoor ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 19:25

Bitmaster

Hardcore Tweaker

Ik ga vanuit Nieuwegein met de tram naar Utrecht. Die tram komt ook langs P&R Westraven. Als je ook in deze tram komt, stuur ff een pb. Samen vinden we het restaurant sneller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrokko
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 13:32
Nog mensen hier die vanuit Apeldoorn of omgeving moeten komen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rinaldootje
@Bitmaster, in ieder geval ga ik daar ook parkeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel54
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 11:36
Toevallig mensen die met de auto vanuit gent of omstreken vertrekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:52
Let op: de voorwaarden voor het NS Groepsretour zijn gewijzigd. Om fraude tegen te gaan, moet niet alleen de bestemming maar ook het vertrekpunt gelijk zijn voor iedereen die meedoet aan het groepsretour ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:39
Ik mag ook heen! Verreweg de leukste e-mail van de dag.

In verband met de wektijd zal ik met de pubquiz niet veel voorstellen, maar gelukkig heb ik wel een voorsprong op de arme mensen uit Maastricht >:)
iBugged schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:07:
Let op: de voorwaarden voor het NS Groepsretour zijn gewijzigd. Om fraude tegen te gaan, moet niet alleen de bestemming maar ook het vertrekpunt gelijk zijn voor iedereen die meedoet aan het groepsretour ;)
Op zich maakt dat niet zo veel uit, want hij is pas geldig na 9 uur 's ochtends, dus in de praktijk zal het betekenen dat iedereen op Utrecht opstapt :P Dan moeten we alleen even kijken of er genoeg mensen per traject zijn (groepsretour is vanaf 4 personen). Zo kan ik als bestemming Den Helder invoeren, maar stap ik gewoon een paar stations eerder uit.

Voor de heenreizen en mensen zonder groepsretour kan dit nog wel wat zijn:
http://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html (€20.50 voor 2 enkeltjes)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guysp
Ample Energy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:24:
In verband met de wektijd zal ik met de pubquiz niet veel voorstellen, maar gelukkig heb ik wel een voorsprong op de arme mensen uit Maastricht >:)
Zo te horen wordt het al gezellig _/-\o_ Ik zal tussen 7:00 en 7:30 vertrekken, op een zaterdagochtend is er toch niks te doen op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:52
Ample Energy schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:24:
Ik mag ook heen! Verreweg de leukste e-mail van de dag.

[...]

Op zich maakt dat niet zo veel uit, want hij is pas geldig na 9 uur 's ochtends, dus in de praktijk zal het betekenen dat iedereen op Utrecht opstapt :P Dan moeten we alleen even kijken of er genoeg mensen per traject zijn (groepsretour is vanaf 4 personen). Zo kan ik als bestemming Den Helder invoeren, maar stap ik gewoon een paar stations eerder uit.

Voor de heenreizen en mensen zonder groepsretour kan dit nog wel wat zijn:
http://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html (€20.50 voor 2 enkeltjes)
In het weekend is het groepsretour de hele dag geldig, zie ook de link in de topicopening. Alleen op werkdagen zijn ze pas geldig na 9u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:39
@iBugged, dat scheelt alvast, thanks!

Zijn er hier verder nog mensen die in Noord-Holland wonen en met de trein gaan? Als je me even een DM stuurt kunnen we kijken of we met genoeg mensen zijn voor een groepsretour.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank46
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07-2024
Ik kom vanuit Noord-Holland, Grootebroek, en ga met de auto. Mocht iemand mee willen rijden dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Het is voor mij sneller om met de auto te gaan, moet alleen even kijken naar het parkeren.

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbi3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:20
Ik ga vanuit Enschede met de auto naar Utrecht. Bij belangstelling (ook op de route is prima) hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsX
  • Laatst online: 04-11-2024
@dubbi3 Het kan zijn dat ik daar graag gebruik van wil maken, Ik moet zelf ook vanuit Enschede komen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbi3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:20
ThijsX schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 12:50:
@dubbi3 Het kan zijn dat ik daar graag gebruik van wil maken, Ik moet zelf ook vanuit Enschede komen namelijk.
Helemaal goed! Let het maar weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:46

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik dacht dat crew uitgesloten zou zijn, maar kennelijk dus niet want ik mag ook mee. _o-

Ik ga vanuit Nijmegen met de auto naar Utrecht, dus roep maar als je een taxi kunt gebruiken vanuit regio Nijmegen. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Mx. Alba schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:12:
Ik dacht dat crew uitgesloten zou zijn, maar kennelijk dus niet want ik mag ook mee. _o-

Ik ga vanuit Nijmegen met de auto naar Utrecht, dus roep maar als je een taxi kunt gebruiken vanuit regio Nijmegen. :)
Kom je wel in Tweakers-Crew outfit? :)

--
Kan nog steeds niets vinden m.b.t. het parkeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Markimoo schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:32:
[...]

Kom je wel in Tweakers-Crew outfit? :)

--
Kan nog steeds niets vinden m.b.t. het parkeren.
tijmen b schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:14:

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Thanks! Misschien handig om daar met wat mensen af te spreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrokko
Denk dat ik ook op het transferium parkeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinaldootje
Mx. Alba schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:46:
[...]Kom je wel in Tweakers-Crew outfit? :)
[...]
We verwachten minimaal de sokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertips
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 03:26
Ik rij vanaf Leiden. Er kan wel iemand met mij meerijden als hij/zij dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Supertips schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:40:
Misschien kan je carpoolen met oppertweaker @zeef? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
Zojuist nog eens goed gekeken naar de treinreis vanaf Maastricht en nu is er een kleine aanpassing geweest waardoor dat prima te doen is met de snelbus. Ik zit vanaf Maastricht in de trein tot Eindhoven, daarna in de bus naar Den Bosch en vanaf daar naar Utrecht Centraal.
Scheelt toch weer op benzine! Wie van de tweakers zit ook ergens op dit traject in de trein/bus? Dan kunnen we gezellig een potje Mario Kart doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mx. Alba schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:41:
[...]

Misschien kan je carpoolen met oppertweaker @zeef? :D
Ik ben er deze keer wegens andere verplichtingen niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

zeef schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:01:
[...]

Ik ben er deze keer wegens andere verplichtingen niet bij.
O da's jammer, dan moet ik waarschijnlijk mijn persoonlijke felicitatie-met-terugwerkede-kracht uitstellen tot de MoaM... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik was ook een van de gelukkigen, maar ik zag de mail pas na de bevestigingsdeadline |:( Kwam niet door spamfilter...

[ Voor 14% gewijzigd door Tk55 op 02-05-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertips
Mx. Alba schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:10:
[...]

O da's jammer, dan moet ik waarschijnlijk mijn persoonlijke felicitatie-met-terugwerkede-kracht uitstellen tot de MoaM... :D
Dus een lift vanuit Leiden naar Utrecht is nog steed bij mij mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Tk55 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:11:
Ik was ook een van de gelukkigen, maar ik zag de mail pas na de bevestigingsdeadline |:( Kwam niet door spamfilter...
Ouch, dat is bale! Misschien whitelisten voor een volgende keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-09 16:18

Ron

Iemand vanuit almere een lift nodig? ik vertrek vanaf 't oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:20
Ha, ik win ook eens iets :)

Wel vroege sessie, zeker met die vrijdag nog een goede borrel op het programma te hebben staan. Ben benieuwd of ik inhoudelijk de Talent Day een beetje bij kan blijven met mijn relatief beperkte IT kennis als bedrijfskunde student, maar zo te zien vermaak ik me wel met de wat meer fancy onderwerpen als Watson en Robotics.

Ik rij zelf overigens vanuit Wageningen en de terugweg richting Eindhoven, dus tag along als je wil. Parkeren zal dan wel op het Transferium worden.

@Tk55 Ik diende mijn aanwezigheid te bevestigen voor 3 mei 12:00. Wellicht niet goed gekeken of heb ik nou jouw ticket? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 21:23
Treinen vanuit Delft naar Utrecht, wie gaat er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Dat was is precies mijn gevoel :P
@Tk55 Ik diende mijn aanwezigheid te bevestigen voor 3 mei 12:00. Wellicht niet goed gekeken of heb ik nou jouw ticket? :o
Dat zou zomaar kunnen, bij mij stond er 2 mei. Maar het is inmiddels gelukt, mag er toch bij zijn!!
Frank46 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:03:
Ik kom vanuit Noord-Holland, Grootebroek, en ga met de auto. Mocht iemand mee willen rijden dan hoor ik het wel.
Ik zou graag meerijden, ik woon in Amsterdam Oost. Gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Supertips schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:40:
Ik rij graag met je mee vanuit Leiden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Tuttel schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:50:

Ik rij zelf overigens vanuit Wageningen en de terugweg richting Eindhoven, dus tag along als je wil. Parkeren zal dan wel op het Transferium worden.
De terugweg richting Eindhoven sluit ik mij graag bij aan. Tenzij nog meer mensen vanuit Eindhoven op pad gaan dan kan ik eventueel ook zelf de auto pakken.

Anders join ik met de trein (/bus) in Eindhoven:
guysp schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:55:
Zojuist nog eens goed gekeken naar de treinreis vanaf Maastricht en nu is er een kleine aanpassing geweest waardoor dat prima te doen is met de snelbus. Ik zit vanaf Maastricht in de trein tot Eindhoven, daarna in de bus naar Den Bosch en vanaf daar naar Utrecht Centraal.
Scheelt toch weer op benzine! Wie van de tweakers zit ook ergens op dit traject in de trein/bus? Dan kunnen we gezellig een potje Mario Kart doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank46
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07-2024
Gaat die Tweakers bus eigenlijk ook weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Frank46 schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 18:58:
Gaat die Tweakers bus eigenlijk ook weer terug?
Lijkt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertips
Satch schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:46:
[...]

Ik rij graag met je mee vanuit Leiden. :)
Je hebt een persoonlijk berichtje ontvangen om het verder af te stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLeeN
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-09 12:10
Hey Advandie, kan ik mee rijden vanuit Rotterdam of zit je al vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

BLeeN schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:56:
Hey Advandie, kan ik mee rijden vanuit Rotterdam of zit je al vol?
Ik kom redelijk dicht langs Rotterdam, rijd er letterlijk langs dus eventueel kan ik je meenemen als je naar een makkelijke plaats kan komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Een kleine update van Tweakers.

Alle winnaars hebben inmiddels bericht ontvangen. Zit je er niet bij maar wil je toch heel graag naar de Tweakers brunch komen dan kan je een email sturen naar concepts@tweakers.net. Je wordt dan op de reservelijst gezet en bij afmeldingen maak je toch kans op een plekje.

Er zijn nog wel plekken voor de Big Talent Day van Capgemini. Schrijf je in en we zien je dan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
Tk55 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:11:
Ik had dus exact hetzelfde. Waar Tweaker notificaties en andere zaken van Tweakers wel gewoon binnen komen. Heb ik deze mail ook helaas niet gezien. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsKersic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-08 16:11
Ik kom er vandaag achter dat ik een van de winnaars was, maar het mailtje in mijn spammap terecht is gekomen. Thanks Hotmail.

;w

_______
EDIT: Toch nog een plekje gekregen. Dankjewel Tweakers!

[ Voor 23% gewijzigd door NielsKersic op 08-05-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

Misschien is het handig om met elkaar af te spreken bij de parking voor de tram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLeeN
advandie schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:34:
Hallo ik rij vanaf Rotterdam kunnen we samen rijden hoor ik graag.
Ik quote even advandie, misschien dat hij op tijd kan reageren.
Anders het volgende:
Markimoo schreef op maandag 8 mei 2017 @ 00:04:
Misschien is het handig om met elkaar af te spreken bij de parking voor de tram?
Markimoo, welke parking bij de tram bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Niet online

Meg

BLeeN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:10:
[...]

Ik quote even advandie, misschien dat hij op tijd kan reageren.
Anders het volgende:

[...]

Markimoo, welke parking bij de tram bedoel je?
't is toch goedkoper als je met meerdere mensen de tram neemt in Utrecht vanaf dat Transferium?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bitmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 19:25

Bitmaster

Hardcore Tweaker

Ik heb een Whatsapp-groepje gemaakt voor iedereen die zaterdag een stukje met de tram pakt, met name vanaf P+R Westraven. Zo kunnen we eventueel ff op elkaar wachten of de weg wijzen. Wil je ook toegevoegd worden, stuur dan ff een Whatsappje naar mij.

[ Voor 2% gewijzigd door Bitmaster op 13-05-2017 13:34 . Reden: Telefoonnummer is niet meer nodig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamezfreak
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 16:37
darkrokko schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:54:
Nog mensen hier die vanuit Apeldoorn of omgeving moeten komen?
Ik kom zelf ook uit Apeldoorn, als alles goed gaat, kan ik zaterdag wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrokko
@gamezfreak stuur me maar even een pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leander465
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 20:12
Heb ook net te horen gekregen dat ik mee mag!
Kan ik met iemand mee rijden vanaf Rotterdam? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:38
Ik mag zaterdag ook mee naar de brunch. Kan ik misschien meerijden met iemand vanuit Apeldoorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLeeN
Leander465 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:23:
Heb ook net te horen gekregen dat ik mee mag!
Kan ik met iemand mee rijden vanaf Rotterdam? :)
Volgens mij zijn er een aantal mensen die vanuit Rotterdam willen vertrekken, maar geen auto.
Anders afspreken op CS en met zijn allen met de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrokko
Ik kan 2 mensen meenemen vanuit Apeldoorn.
Als je mee wilt rijden stuur me dan maar even een PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gamezfreak
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09 16:37
Iemand die nog met de trein meegaat en met korting wil reizen? Ik reis met de trein vanaf Apeldoorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xm0ur3r
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 22:31
Zaterdag ook aanwezig, dank Tweakers! Ik zet waarschijnlijk mijn auto bij P+R Westraven neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertips
Ik kom samen met Satch ook neer P+R Westraven. Tot morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Voor morgen alvast: Veel plezier allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Komt er dan niemand ook vanuit de hoek van Havana aan de Waal? Ziet ernaar uit dat ik alleen ga rijden. Tot aan Westraven in ieder geval, dan gaan we collectief een tram kapen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:52
Markimoo schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:20:
[...]

't is toch goedkoper als je met meerdere mensen de tram neemt in Utrecht vanaf dat Transferium?
Per geparkeerde auto kan je met 5 mensen richting het centrum reizen per tram voor 1 euro extra bij het parkeerticket.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLeeN
Ik heb een auto kunnen regelen, ik rij vanaf Rotterdam er heen.
Als je nog mee wilt, graag vandaag nog reageren of app me via 0648399897.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:21

jdh009

FP ProMod
Hier waarschijnlijk ook vanuit P+R Westraven. Heeft iemand toevallig een richttijd wanneer we daar uiterlijk de tram moeten pakken? Ben niet heel erg bekend in Utrecht.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NielsKersic
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-08 16:11
jdh009 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 23:41:
Hier waarschijnlijk ook vanuit P+R Westraven. Heeft iemand toevallig een richttijd wanneer we daar uiterlijk de tram moeten pakken? Ben niet heel erg bekend in Utrecht.
We hebben afgesproken om daar om 8:30 samen te komen. De tramrit duurt zo'n 13 minuten, waarna het nog 3-4 minuten lopen is naar de bestemming.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fvdberg
  • Laatst online: 15-09 14:44
Ik ben ook uitgekozen, en heb er zin in! Ik zie jullie straks bij Ruig. Ik kom trouwens per trein vanaf leiden. wel het handigst gezien de locatie van Ruig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
Ik ben een kwartiertje later. De buschauffeur was nog niet wakker.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• fvdberg
Prima dag gehad. Intressant bedrijf dat cap gemini. Ook was zowel het ontbijt/brunch met popquiz als de big talent day erg goed georganiseerd! En als bonus in de tweakersbingo ook nog een samsung 850 pro ssd van 512 gb gewonnen.

Bedankt voor de geweldige dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:21

jdh009

FP ProMod
Klopt het dat er nog een mail zou gestuurd worden met een verslag en de presentaties die gegeven werden?Wil nog wat nakijken en hoop nog wat gemiste presentie te kunnen bekijken maar kan niets terugvinden.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Pagina: 1