Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Op woensdag 04 juli 2001 23:34 schreef Blackhole het volgende:
Ik ben echt een hardCore gamer mag ik wel zeggen ....
Maar nu is mijn vraag tot hoe ver zou een gamer gaan miv werk of school.
school/werk gaat voor
zijn er hier oook mensen die echt thuis blijven om een spel te spelen of tekopen .
nee.
En tot hoe veer ga je als gamer als je moet upgrade van hard ware.
mijn p3 525 gaat nog wel een tijdje mee, binnenkort een dimmetje van 50 piek erbij maar dat is dan ook alles...
Voorbeeld:
Je moet op eens 500 gld voor een spel neer leggen waar je al jaren naar uit zit tekijken (en je weet zeker dat het een goed spel wordt) doe je dat dan of niet ..
Er zijn grenzen hoor, het geld groeit me niet op de rug
Dus mijn vraag is Hoe ver gaat een gamer en wanneer mag je zelf een hardCore gamer noemen
Ik ben een 'one-game player' , dan speel ik een tijdje dat spel, en dan een tijdje dat spel. Maar ik zit meestal niet echt te wachten op een spel. Ik heb al genoeg miskopen gedaan. (tib sun, bijna black en white gekocht)
Ik heb ze alletwee

Grin als je hem wil hebben je kan hem kopen voor 50 GLD ( B & W)
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Ik ben echt een hardGore gamer mag ik wel zeggen ....
Maar nu is mijn vraag tot hoe ver zou een gamer gaan miv werk of school .
net genoeg voor school doen, om over te gaan![]()
zijn er hier oook mensen die echt thuis blijven om een spel te spelen of tekopen.
ja
En tot hoe veer ga je als gamer als je moet upgrade van hard ware .
tot zover dat je dat wat je wilt spelen, ook goed kunt spelen
Voorbeeld:
Je moet op eens 500 gld voor een spel neer leggen waar je al jaren naar uit zit tekijken (en je weet zeker dat het een goed spel wordt) doe je dat dan of niet ..
Of een upgrade van een paar 100 gld .
Dus mijn vraag is Hoe ver gaat een gamer en wanneer mag je zelf een hardgore gamer noemen![]()
PS ik speel van alles en gemmideld 4 a 5 uur perdag ( de laatse tijd iets minder maar toch .
Zo en nu jullie ?
ongeveer 4 uur per dag en in het weekend gemiddeld zo'n 14 uur in totaal![]()
dunno
ditoOp woensdag 04 juli 2001 23:54 schreef YakuzA het volgende:
heheh online gamen tot 1 uur en dan 7 uur sochtends weer opstaan
en mijn loon gaat meestal 75% naar mijn pc toe, met hard ware / softwre en telefoon rekening
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
6:00 - Wekker tegen muur aan smijten.
6:30 - Na het douchen/eten verbinden met een CS server.
7:15 - CS uit/ Zet downloads aan.
7:16 - naar werk.
8:00 - op werk...
8:00 - GoT!
|
|
12:15 - Eten
16:30 - Naar huis
17:15 - Thuis
17:16 - verbinden met CS server
19:00 - eten/douchen/naar vriendin.
19:30 - Bij vriendin.
|
|
23:00 - thuis
23:01 - CS spelen
00:00 - Slapen

Hoeft niet alleen CS te zijn. is alleen momenteel mijn enigste computerverslafing.. daarnaast ben ik verslaafd aan mijn vriendin.
De grootste opoffering woor een pc spel was met Red Alert 1. Weet toen dat ik 2 weken "ziek" ben geweest omdat ik RA wou spelen..
Ben ook ooit is niet naar school geweest om Tiberian Sun te kopen, zat ik daar voor openingstijd met nog wat gekken op de stoep te wachten .... zonde van de tijd ergens

Ook Quake III dubbel gekocht, die alu collectors box glom zo mooi
Ben je dan niet uitgeput ?Op donderdag 05 juli 2001 07:59 schreef DeX het volgende:
*knip*
19:30 - Bij vriendin.
|
|
23:00 - thuis
*knip*
Eh....dussssss.
..tot hoe ver zou een gamer gaan miv werk of school...
Ik blijf niet thuis voor een spel, speel het wel op m'n werk![]()
..zijn er hier oook mensen die echt thuis blijven om een spel te kopen...
Hiervoor gaat ik zekers ff thuis blijven,
en anders wel even in m'n pauze naar huis
..En tot hoe ver ga je als gamer als je moet upgrade van hard ware...
Niet super ver, maar een update van 0 - 250 zal zeker plaats vinden
..Je moet op eens 500 gld voor een spel neer leggen waar je al jaren naar uit zit tekijken (en je weet zeker dat het een goed spel wordt) doe je dat dan of niet...
Zie antwoord op vraag hiervoor
PS ik speel van alles en gemmideld 4 a 5 uur perdag ( de laatse tijd iets minder maar toch .
Zo en nu jullie ?
eh... +/- 3 uur van ma. t/m vr.
op zat. 6 uur (als ik niet uit ga, 10 uur)
op zo. 6 uur
(tegen deze tijd hangt m'n vriendin om me nek om vervelend te gaan doen, dus stop ik maar....)
Verwijderd
Dat ik geen huiswerk meer maakte kwam omdat ik verslaafd was aan Transport Tycoon
DitoOp donderdag 05 juli 2001 09:49 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik ben naar de mavo gegaan omdat ik geen huiswerk meer maakte, en daardoor slechte cijfers haalde.
Dat ik geen huiswerk meer maakte kwam omdat ik verslaafd was aan Transport Tycoon
toch heb ik er spijt van...
NOT!

Verwijderd
Wel veel lol gehad, maar als ik er nu over nadenk zonde van mijn tijd. Ik krijg nu vet betaald bij mijn huidige werkgever. Als ik naga wat die twee jaar me dan gekost hebben had ik een leuke auto kunnen kopen.
Vandaag de dag game ik 's avonds wel, maar alleen als m'n kleine jongen licht te pitten en het vrouwtje naar een "RTL4 Film" zit te kijken. (praktisch èlke avond dus vanaf een uur of 9
RaD
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Ik ben echt een hardGore gamer mag ik wel zeggen ....
Maar nu is mijn vraag tot hoe ver zou een gamer gaan miv werk of school .
zijn er hier oook mensen die echt thuis blijven om een spel te spelen of tekopen .
Nopez, maar ik ga in de pauze vaak wel een gamepie kopen.
En tot hoe veer ga je als gamer als je moet upgrade van hard ware .
Sta op het randje duizend gulden uit te geven aan nieuwe hardware...
Voorbeeld:
Of een upgrade van een paar 100 gld .
Zie andere antwoord
Dus mijn vraag is Hoe ver gaat een gamer en wanneer mag je zelf een hardgore gamer noemen
Ik heb een hekel aan de term hardcore gamer. Ik kan niet ontkennen dat ik dit zelf ben, maar ik heb er een teringhekel aan omdat het zo generaliserend is. Als je geen hardcore gamer bent ben je meteen een van die van Davilex spelletjes genietend figuren. Maar goed...ik geef errug veel geld uit aan games.
Zo en nu jullie ?
Ik heb net Legends of Might and Magic, daar besteed ik veel tijd aan...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Dat hebik nu... sinds ik XFF gejoined heb zit ik 24/7 online op IRC...Op donderdag 05 juli 2001 12:07 schreef Kaas het volgende:
Ga voor de gein eens intensief Planetarion spelen. Je moet de hele dag on-line zijn en dus bezig zijn. Mocht je nog willen aanvallen 's nachts komt je vloot binnen 6 uur aan op je target, dat geeft je dus eigenlijk 5 en half uur slaap omdat je vlak voordat je bootjes landen ff moet newsscannen. Er ook van uitgaand dat je meteen gaat slapen nadat je launched. Een ander probleem is als je galaxy wordt aangevallen en je dus midden in de nacht uit je bed wordt gebeld. Ben ik extreem bezig
/me heeft sowiesow geen zin om naar buiten te gaan.. veels te heet... en hij heeft toch een MINIBAR op z'n kamer...
Btw. wrom news scan je 1 uur voordat je aankomt? Ik doe't al 4 uur voordat ik aan kom... want ze hebben min. 6 uur nodig om daar te komen in eigen galaxy... Als'ie geen hulp heeft als jij al eta 4 hebt dan zit je gebakken.
Ikzelf ben 4,9 mil en val nu iemand aan van 2 mil (ja wat wil je.. hij heeft 340 juicy roids...

R U for realOp donderdag 05 juli 2001 12:07 schreef Kaas het volgende:
Ga voor de gein eens intensief Planetarion spelen. Je moet de hele dag on-line zijn en dus bezig zijn. Mocht je nog willen aanvallen 's nachts komt je vloot binnen 6 uur aan op je target, dat geeft je dus eigenlijk 5 en half uur slaap omdat je vlak voordat je bootjes landen ff moet newsscannen. Er ook van uitgaand dat je meteen gaat slapen nadat je launched. Een ander probleem is als je galaxy wordt aangevallen en je dus midden in de nacht uit je bed wordt gebeld. Ben ik extreem bezig
Zo ja...geef de site es ff...
* Zephyer kan dit dan alsnog niet spelen door z'n 56k modemke.......
Eh...het kan wel, maar kost wat he ?
Verwijderd
dit is echt niet veel, ik weleens 30 uur aan stuk The Sims zitten spelen, in het weekend speel ik minimaal 4 uur per dag CS op doordeweekse avonden zo'n 1,5-3 uur.Op donderdag 05 juli 2001 09:42 schreef Rude-e het volgende:
hmm, heb ooit eens in 1 weekend 17 uur aan 1 spel besteed, dat vind ik toch wel aardig ver gaan.
en met LANs gaat het ook altijd erg hard, vrijdag ochtend 9.00 beginnen met een paar en op zondag tegen 18.00 stoppen met z'n allen.
Verwijderd
ik speel zon 10 uur per week of meer... vooral cossacks (nu ff niet meer) en cs endan nog wat andere ouwere geempies... cs speel ik egt het meeste van de tijd (zoek nog steeds een clan
Edit: me pc staat op me bureau en dus kank het nooit werstaan eerst ff een uurtje te gaan cs'en voordat ik aan me huiswerk (

Verwijderd
Op donderdag 05 juli 2001 09:49 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik ben naar de mavo gegaan omdat ik geen huiswerk meer maakte, en daardoor slechte cijfers haalde.
Verwijderd
sociale vaardigheden en contacten zijn heel erg belangrijk en als je de hele dag achter je pc zit zul je die niet zo gauw ontwikkelen.
dus een tip aan hardcore gamers : GET A LIVE DUDE
Verwijderd
Flamer eerste klas is gearriveerd. Ik zal je nu al zeggen, meeste mensen diek ken en die kabel hebben spelen PA dus daar hebik geen moeite mee. Dus ga ff ergens anders lopen zeuren en leave us alone okay?Op donderdag 05 juli 2001 12:56 schreef enigma het volgende:
je bent super triest als je de hele dag zit te gamen,en je leven bestaat alleen uit blije spelletjes spelen.
sociale vaardigheden en contacten zijn heel erg belangrijk en als je de hele dag achter je pc zit zul je die niet zo gauw ontwikkelen.

Op donderdag 05 juli 2001 12:56 schreef enigma het volgende:
GET A LIFE DUDE
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Goh, guess what? Je kunt vrienden ontmoeten die ook dezelfde hobbies hebben, zoals gamen! Snappez vous?Op donderdag 05 juli 2001 12:56 schreef enigma het volgende:
je bent super triest als je de hele dag zit te gamen,en je leven bestaat alleen uit blije spelletjes spelen.
RaD
Ps : Van Gamer, Voor Flamer

Verwijderd
ook al heb je kabel, net als ik trouwens , maar ik log toch ook niet gelijk in op een cs server als ik thuis kom
net als ik net las een heel schema van hoe mijn dag overzicht eruit ziet.
dat is gewoon triest.
Verwijderd
nooit gehoord over kritiek zeker.Op donderdag 05 juli 2001 13:02 schreef RaDKiLL het volgende:
@Enigma: Waarschijnlijk is jouw oog/hand coördinatie zo tries dat je nog op een driewielertje rijdt. Wie heb je moeten charteren om dit berichtje voor je te typen?!
RaD
Ps : Van Gamer, Voor Flamer
je kunt mij wel gaan lopen afzeiken maar ik wet dat jouw moeder je reet nog afveegt na het schijten.
IK LAAT JULLIE WEL MET RUST IN DEZE TOPIC!
EN LAAT JULLIE WEL LEKKER IN JULLIE EIGEN SAAIE LEVENTJE ACHTER
RaD
Ps : Koter, het is weD met de -D- van DOMBO!!! Ajuuu!nooit gehoord over kritiek zeker.
je kunt mij wel gaan lopen afzeiken maar ik wet dat jouw moeder je reet nog afveegt na het schijten.
Verwijderd
en hoe noemen ze jouw thuis? DOMBO?Op donderdag 05 juli 2001 13:17 schreef RaDKiLL het volgende:
Een ieder zijn heug en zijn meug. En dat de PC aanstaat op het moment dat hij thuiskomt, wil niet zeggen dat hij aan het gamen is...Er is ook nog zoiets als *ahum*downen en fikken*ahum*.....
RaD
Ps : het is weD met de -D- van DOMBO!!! Ajuuu!
Nou echt saai kan ik het niet noemen hoor juist omdat ik veel met Pc s bezig ben kom ik vaak bij mensen thuis (ook bij vreemdeOp donderdag 05 juli 2001 13:16 schreef enigma het volgende:
[..]
nooit gehoord over kritiek zeker.
En het wil wel eens gebeuren dat ik bij een dame komt die vrij gezel is
Grin oke oke Ik kwam voor de PC maar het leven kan wel eens heel anders lopen als je wil of denkt
Dat zijn ook wel voordelen hoor
PS het is mijn werk niet hoor het is gewoon een beetje uit de hand gelopen hobbie
eej [TAG]SpeedyOp donderdag 05 juli 2001 09:07 schreef TAG_Speedy het volgende:
Heb zat lessen geskipt om te gamen, werk laat ik er niet voor zitten (dat levert geld op om te gamen namelijk).
Ben ook ooit is niet naar school geweest om Tiberian Sun te kopen, zat ik daar voor openingstijd met nog wat gekken op de stoep te wachten .... zonde van de tijd ergens
Ook Quake III dubbel gekocht, die alu collectors box glom zo mooi
hier DraZziC !!!!
Zit je ook al hier ? Ik kom ook altijd wel iemand tegen.
Verwijderd
Heb jij wel een thuis?Op donderdag 05 juli 2001 13:22 schreef enigma het volgende:
[..]
en hoe noemen ze jouw thuis? DOMBO?
Of hebben ze jou inmiddels opgesloten ?
Verwijderd
06:00 opstaan
06:30 Online gamen
08:00 Dan toch maar ff werken
09:00 Op het werk
09:01 Online Gamen (T3
12:00 Lunchen
12:15 Online Gamen
16:00 Naar huis
17:00 Online Gamen
20:00 Eten
20:15 Online Gamen
02:00 Naar bed
Verder heb ik 4x Half Life gekocht (toen die uitkwam, toen Game Of The Year Edition, toen Opposing Force Combo, toen Half Life Generations)ook meld ik mij geregeld ziek om te gamen
Verwijderd
oftewel: 34 uur onafgebroken diablo II
(well, wel afgebroken voor plaspauze's en cup a soup)
Verwijderd
ergens vind ik dat beetje zielig (mijn mening)
Kan me voorstellen dat je graag wilt gamen, maar dat je je ziek meld.. nee
Tegenwoordig speel ik doordeweeks zo een 3 uur UT per dag en in het weekend 6 uur. Dus bij elkaar zo een beetje 30 uur per week.
Verwijderd
anders speelde ik 4/5 uur per dag na school, maakte ik 's avonds mijn huiswerk (zodat ik voor het slapen niet met m'n kop in de comp zat en niet kon slapen) en ging ik om een uur of 9/10 pitten
vroeger had ik wel eens dat ik speciaal voor een game om 5:30 opstand en ging gamen, dan om 7:30 naar school, maar daar gingen mijn cijfers onder lijden dus ben ik ermee gestopt.
ik denk dat ik wel een Hardcore gamer ben, but you decide
(btw, dit alles is van een 13 jarig knulletje
Verwijderd
Verwijderd
Zeelandnet?Op donderdag 05 juli 2001 18:39 schreef SickBastard het volgende:
Ik speel niet zo super veel, komt omdat ik nu kabel met datalimiet van 2500 mb heb, dan kan je dus niet relaxt even lekker een paar uur instagibben op UT of je hebt voor de rest v/d maand niks meer over.
Maar goed, ik heb het langs met Zelda: Ocarina of Time doorgebracht, ik meende onafgebroken (flessen cola & drank stonden klaar) 23 uur. Daarna komt op een goede 2e plek Grim Fandango: 15 uur. Cola incluis. En in die tijd ben ik niet naar de weecee gegaan
Verwijderd
"Sir, he can't take much more!! He's gonnna blow!!!!!!!"Op donderdag 05 juli 2001 18:57 schreef Hermen het volgende:
[..]
Zeelandnet?
Maar goed, ik heb het langs met Zelda: Ocarina of Time doorgebracht, ik meende onafgebroken (flessen cola & drank stonden klaar) 23 uur. Daarna komt op een goede 2e plek Grim Fandango: 15 uur. Cola incluis. En in die tijd ben ik niet naar de weecee gegaan
maar nu werk ik even full time (vandaag een keer om 17.00 al afgewerkt
zo gaat het bij mij:
7.30: opstaan
7.45: naar werk
8.00: werken
20.00: afgewerkt
21.00: klaar met doesjen,ete,trainen (train thuis) enz
21.00: GoT en chatten enz
22.00: UT
23.30: slapen
kep geen vriendin
paar uur per dagen instagibben is maar 60 mb per dag ofzo, dus dat haal je makkelijk. Je kan dan alleen geen warez enzo downen, maar dat gaat toch al moeilijk met k*t limietOp donderdag 05 juli 2001 18:39 schreef SickBastard het volgende:
Ik speel niet zo super veel, komt omdat ik nu kabel met datalimiet van 2500 mb heb, dan kan je dus niet relaxt even lekker een paar uur instagibben op UT of je hebt voor de rest v/d maand niks meer over.
ik speelde altijd paar uur per dag instagib UT, en als er nieuw RPG-tje uitkwam speelde ik die non-stop ongeveer in weekend en door de weeks paar uur. Maar tegenwoordig speel ik niet meer zo vaak.
PA speel ik trouwens ook, maar niet teveel (ben ook maar 6 mill. en geen multi, daar gaat anders echt te veel tijd inzitten
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Ik hoop werkelijk niet dat dit allemaal serieus is, want dan heb je dus echt wel een probleem he! Een beetje gamen als hobby is nix bijzonders en vrij normaal, maar heel de dag nergens anders mee bezig zijn is naar mijn mening ziekelijk. Er zijn zoveel anderen dingen die je kunt doen (uitgaan, vrouwen, etc.) ...Geplaatst door Gubbo - donderdag 05 juli 2001 14:25
Tsja ik weet niet of ik echt een DieHard gamer ben... maarja hier mn indeling van de dag
06:00 opstaan
06:30 Online gamen
08:00 Dan toch maar ff werken
09:00 Op het werk
09:01 Online Gamen (T3 )
12:00 Lunchen
12:15 Online Gamen
16:00 Naar huis
17:00 Online Gamen
20:00 Eten
20:15 Online Gamen
02:00 Naar bed
Verder heb ik 4x Half Life gekocht (toen die uitkwam, toen Game Of The Year Edition, toen Opposing Force Combo, toen Half Life Generations)ook meld ik mij geregeld ziek om te gamen (ik weet het is ziek maarja)
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
6.00 wakker worden
6.30 er uit gaan
6.45 Pc aan en e meel kijken en ff op GoT
7.00 Nieuws luisteren en dan weg gaan naar mijn werk.
8.00 Werken
16.30 Klaar met werken naar huis
16.45 eten maken en ff bijkomen ( pc aan zetten )
mail kijken en ff de rest weer ff lanks lopen .
18.00 ff Koffie drinken bij ouders.
en daar blijf ik wel een half uurtje
en dan ga ik naar huis TV kijken of Gamen tot een uur of 11
!!.30 Met vaste Chat partner chatten via icq.
0.30 Slapen .
6:35 opstaan
7:15 taxi richting school
8:20 begin school
15:05 uit school
15:50 thuis
15:55 PC aan
18:00 eten
18:20 verder computeren
21:45 naar mijn kamer gaan
21:46 HW maken en douchen
22:00 slapen
In vakantie / weekend:
11:45 / 12:00 opstaan
12:10 PC aan en computeren
18:00 eten
18:20 verder computeren
1:30 slapen
Lekker simpel toch?
Ik ben 14.
Verwijderd
Daarna hield mplayer op met bestaan en aangezien ik dat verruit de beste vond ben ik niet naar gamespy gegaan maar naar mplayer europe (still 56k maar nu ping 120)
Helaas hield mpe ook op en dus ben ik maar op gewoon multiplayer games aan het spelen geslagen.
RA3 gedownload, vond er geen ruk aan maar ben het toch maar gaan spelen. Op quakefr.com had ik de beste ping, ik werd wat beter etc etc
Sinds gistren kabel ne ik ping nu 20-35 gemmideld, ik begin al aan deze ping te wennen (veruit in mijn voordeel) en heb gisteren van ongeveer 10.00 s'ochtends tot en met 5 uur 's nachts gespeeld
Alleen nu doen beide handen echt superpijn
Vandaag dus maar een uurtje gespeeld en in het weekend ga ik socialere leuke dingen doen
Ik speel zo'n 3 uur per dag met 56k, nu ik kabel heb zal het alleen maar meer worden
En dan te bedenken dat ik een halfjaar geleden misschien 2 uur per week speelde en eigenlijk niet veel om spellen gaf. Quake vond ik toen een k-u-t spel
Maar anyway ik zou best wel redelijk veel geld willen neertellen voor een spel als ik er zeker van ben dat ik hem leuk vind!!!
Misschien dat ik eerst een warez down, maar als ik hem echt vet vind koop ik hem gewoon.
Zo heb ik quake nu 2* orgineel (2e een maand geleden gekocht voor 7,50
Team Arena heb ik ook orgineel gekocht. Van beide had ik de warez en echte keys. Dit is wel niet duur, maar ik heb ze wel gekocht terwijl ik ook met de warez + orginele keys kon blijven spelen.
Verder koop ik regelmatig spellen alleen meestal aanbiedingen. IK heb 2 mnd terug nog voor een koopje 10 spellen gekocht voor 60,- zaten best goede tussen
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Hahaha, bijna antiek!
Lache dit jamijn p3 525 gaat nog wel een tijdje mee
Nederlander in België
Nice kick btw
Verwijderd
Wil iemand het wel hebben over de invloeden van gamen op het echte leven, start dan een nieuwe discussie in een nieuw topic.
Dit topic is gesloten.