Tweakers-enquête

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:23

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Ik kreeg net een uitnodiging voor de Tweakers-enquête en dit is vraag 7:
7. Ben je bekent met de Tweakers-abonnementen?
Als ik mij niet vergis moet het bekend zijn i.p.v. bekent.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-07 15:54
Nog een dingetje dat ik volgens mij voorbij heb zien komen: "winnaars worden eind maart bekend gemaakt" of iets in die richting. ;) Dat wordt lastig.

[ Voor 6% gewijzigd door JoepD op 20-04-2017 13:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
JoepD schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:29:
Nog een dingetje dat ik volgens mij voorbij heb zien komen: "winnaars worden eind maart bekend gemaakt" of iets in die richting. ;) Dat wordt lastig.
Jup, die vond ik ook opvallen:
https://i.imgur.com/JDuRg8N.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Tenzij we de tijdmachine van professor Barabas gebruiken :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 21:02

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
In aanvulling:

- de enquête-knop opent in hetzelfde frame als Tweakers. Na het invullen van de vragenlijst is de browser sluiten een logische actie, maar dan ben je dus je bezoeker kwijt.

- ik heb de knop aangeklikt om deel te nemen aan de enquête maar de uitnodiging verdwijnt enkel als ik het kruisje heb aangeklikt

[ Voor 27% gewijzigd door Wilbert de Vries op 20-04-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 16:08
Er is ook nog de vraag of je van plan bent je abbonement te verlengen, maar aangezien we met automatische incasso niet meer hoeven te verlengen is de vraag of je van plan bent op te zeggen misschien meer van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 14:09

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wilbert de Vries schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:49:
In aanvulling:

- de enquête-knop opent in hetzelfde frame als Tweakers. Na het invullen van de vragenlijst is de browser sluiten een logische actie, maar dan ben je dus je bezoeker kwijt.

- ik heb de knop aangeklikt om deel te nemen aan de enquête maar de uitnodiging verdwijnt enkel als ik het kruisje heb aangeklikt
Ik werd doorverwezen naar een pagina van SurveyMonkey, omdat ze me wilden laten zien hoe makkelijk ik zelf een enquete kan aanmaken :? Ik had ook verwacht dat de enquete in een nieuw venster zou openen, of een redirect terug naar waar ik vandaan kwam.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:30

LankHoar

Langharig tuig

JoepD schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:29:
In 2018 zal er waarschijnlijk ook weer een "maart" zijn hoor :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:20
Ben wel benieuwd geworden naar een eventueel Tweakers-magazine! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
LankHoar schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:12:
[...]

In 2018 zal er waarschijnlijk ook weer een "maart" zijn hoor :)
Nee, dat is van de week door de kamer gegaan. Volgens jaar schaffen we februari en maart af en tellen we januari door :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat ik ook een onduidelijke vraag vond is hoe waarschijnlijk het is dat ik mijn abonnement zou opwaarderen als ik korting zou krijgen in webshops (een van de redenen die ik aangaf om een hoger abonnement te nemen). Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoeveel korting:
20%: zeer waarschijnlijk
5%: waarschijnlijk
1%: onwaarschijnlijk

Ik heb nu (omdat het moet) maar een antwoord gegeven, maar ik vraag me af hoe relevant deze vraag kan zijn. Het is een beetje als je baas die vraagt: "Hoe waarschijnlijk is het dat je hier over een jaar nog wil werken als we je een salarisverhoging geven". Je logische vraag is dan: "hoeveel verhoging?"

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 20-04-2017 14:17 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:30

LankHoar

Langharig tuig

michaelw1998 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:13:
Ben wel benieuwd geworden naar een eventueel Tweakers-magazine! :)
Imo alleen maar verspilling van papier; er is niets dat in een magazine komt te staan wat ook niet op de website kan. Dan zie ik liever op zijn hoogst een electronische versie van dat magazine (of opt-out mogelijkheid), hoewel ik op T.net kom voor de artikelen/forum, en niet om een heel magazine te gaan lezen.

Maar dat is mijn 2 cent natuurlijk :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 22:51
Ik heb de enquête ingevuld, maar de vraag de enquête in te vullen blijft staan, ook bij het refreshen van de pagina. Is er iets misgegaan met het plaatsen van een cookie of zo, of wordt er niet bijgehouden of iemand de enquête al heeft ingevuld (of geopend, ik kan me indenken dat bijhouden of deze in ingevuld mogelijk lastig vast te stellen is)?

Nadat ik op het kruisje klik in de notificatie blijft hij wel weg overigens :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revelry
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Jammer dat ik mezelf niet kon uitspreken waarom dit een betere keuze zou kunnen zijn. Zelf heb ik geen behoefte aan Volkskrant maar wel in andere kranten/magazines. Wellicht handig om aan het einde van de enquête een blokje neer te zetten waar dit wel kan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Dank voor de feedback, de taalfouten worden aangepakt en bij een volgende enquete zijn we daar nog kritischer op. Eind maart is natuurlijk eind mei. 8)7 Mea maxima culpa.

Ook de opmerkingen over de vraagstelling nemen we zeker mee bij een toekomstige variant, evenals de plek op de site.

Op de inhoud komen we later terug, eerst de resultaten analyseren.
Pagina: 1