Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Dit wordt mijn eerste game pc weer sinds tijden. Het wordt voornamelijk gebruikt voor gamen en gewoon de standaard dingen. Vooral de nieuwste shooters zou ik graag willen spelen (met hoog fps) als dit mogelijk is met mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er het liefst maximaal 900-1100 aan uitgeven inclusief monitor, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb helemaal niks momenteel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder mijn build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst natuurlijk zo stil mogelijk maar wel met de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Ik wil de game pc wel minimaal 1-2 gebruiken voordat ik weer iets moet vernieuwen.
Ga je overklokken?
Nee, ook geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het beste systeem wat ik kan hebben voor mijn budget. Ik heb zelf een build samengesteld door het lezen van verschillende topics. En ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie anders zouden doen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Dit wordt mijn eerste game pc weer sinds tijden. Het wordt voornamelijk gebruikt voor gamen en gewoon de standaard dingen. Vooral de nieuwste shooters zou ik graag willen spelen (met hoog fps) als dit mogelijk is met mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er het liefst maximaal 900-1100 aan uitgeven inclusief monitor, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee heb helemaal niks momenteel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie hieronder mijn build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst natuurlijk zo stil mogelijk maar wel met de juiste prijs/kwaliteit verhouding. Ik wil de game pc wel minimaal 1-2 gebruiken voordat ik weer iets moet vernieuwen.
Ga je overklokken?
Nee, ook geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil het beste systeem wat ik kan hebben voor mijn budget. Ik heb zelf een build samengesteld door het lezen van verschillende topics. En ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie anders zouden doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 234,- | € 234,- |
| 1 | Asus PRIME B350-PLUS | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 8G | € 249,- | € 249,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Cooler Master Masterkeys Lite L Combo RGB (Qwerty US) | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16R | € 144,75 | € 144,75 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,36 | € 93,36 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.138,40 | |