Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik heb een vraag voor mensen die ervaring hebben met UvA of TU Delft, specifiek over de studie (technische) informatica. Ik wilde eerst voor technische informatica gaan bij Delft, maar aangezien ik in Amsterdam woon zorgt dat voor een enorm lange reistijd of gedoe met een woning vinden. UvA zou een betere optie zijn qua locatie, maar ik weet niet zo goed welke een betere studie biedt. Kan iemand daarbij helpen? (Ja ik heb online gezocht en ben naar open dagen enzo gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:25

Illusion

(the art of)

En wat waren je indrukken op die open dagen?

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absurdsmash
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-02 14:48
Lekker voor Amsterdam kiezen -- bachelors zullen niet zo heel veel verschillen. In je master, als je wat meer weet wat je precies wil met informatica, kan je een specifieke richting kiezen en alsnog verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Illusion Opzich waren ze niet al te verschillend, alleen wordt er met net wat meer lof over Delft gesproken dan UvA. Het zit (qua IT) ook wat hoger op universiteit lijsten, maar die tellen voor mij niet echt zo mee, hoewel het iets is om op te merken.

En bedankt @kevino1 .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:47

Fiber

Beaches are for storming.

Meer leuke meiden in Amsterdam. Delft is een mannenbolwerk... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mounir
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-09 11:54
Haha, ja dat had ik al door leef al 18 jaar in Amsterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

TS was een clone. :) Hij plaats eventueel onder zijn andere account verder. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1