Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zoek een?
• er moet een Otterbox (of iets wat erop lijkt) omheen kunnen. Dit moet, en is eigenlijk de belangrijkste eis (en het grootste probleem)
• een telefoon die nog gesupport wordt (bij voorkeur dus Android 7)
• 5 inch scherm (niet groter!)

Wat is je budget?
Ongeveer 250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, Facebook, Google Maps, de standaard-dingen zeg maar. Geen al te zware apps.

Wat heb je zelf al gevonden?
pricewatch: Samsung Galaxy Xcover 3 Grijs : niet echt veel positieve reviews
pricewatch: Motorola Moto G5 Zilver : geen Otterbox-achtige hoes voor te vinden, daarnaast bevalt de G4 ook niet echt
pricewatch: Lenovo P2 Grijs: halve inch te groot
• Wileyfox: leuk, maar het is zo'n buitenbeentje

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Draai je zoektocht eens om, waar zijn otterbox cases wel voor en staat je aan?

Of kijk eens of je het otterbox budget bij je telefoon budget kan toevoegen en of dan een CAT telefoon iets is voor je?

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
Of kijk eens naar andere merken met vergelijkbare cases als Otterbox. Misschien wordt je toestel keuze dan minder beperkt.

• Halfwas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-08-2021
Ik zoek iets vergelijkbaars en ik twijfel zelf om de Samsung Galaxy Xcover 4 aan te schaffen.

Er is geen Otterbox voor, maar met de MIL-STD 810G-certificering en IP68-rating heb je dat waarschijnlijk ook niet echt nodig.

Hij is net uit en beschikt over Android 7.0. Ik vrees er alleen wel voor dat Samsung de telefoon niet meer gaat updaten naar toekomstige Android versies.