Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robpizza
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 15:49
Hoi allemaal,

ik vroeg me af of het mogelijk is om watercooling toe te passen op de "Rx480 Gaming x"
ik heb al een beetje gezocht op het internet maar dan kom je voornamelijk video's tegen van de "radeon rx480" ik weet niet zeker of het dan ook op de msi variant kan?

Alvast bedankt!

- Rob

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-07 12:55

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

voor zover ik heb kunnen vinden niet, maar goed; de vraag is ook of je 't moet willen, je bent dan namelijk ruim 100 euro kwijt voor een blok terwijl je imo beter dan een sterkere GPU kan kopen.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robpizza
NLBUURMAN schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:48:
voor zover ik heb kunnen vinden niet, maar goed; de vraag is ook of je 't moet willen, je bent dan namelijk ruim 100 euro kwijt voor een blok terwijl je imo beter dan een sterkere GPU kan kopen.
Ik heb deze GPU net gekocht en hij werkt voor de games die ik speel prima dus een nieuwe kopen is niet echt nodig :P

Ik heb op andere fora als antwoord gekregen om even te kijken naar after market cooling.
Met als tip de "Arctic Accelero Twin Turbo III".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660294

Waarom wil je waterkoeling? Maken de fans teveel geluid, wordt de kaart te heet? De MSI is een van de betere in geluidsproductie en koeling dus daar zou het niet aan hoeven liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robpizza
Anoniem: 660294 schreef op zondag 23 april 2017 @ 13:58:
Waarom wil je waterkoeling? Maken de fans teveel geluid, wordt de kaart te heet? De MSI is een van de betere in geluidsproductie en koeling dus daar zou het niet aan hoeven liggen.
jah ik ben ook tot het besluit gekomen om mijn airflow beter te maken, de kaart wordt inderdaad warm en begint dan storend geluid te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660294

Welke behuizing heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robpizza
Bitfenix neos.
Pagina: 1