Wijziging User Review - Squ1zZy Eppo ©

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zouden jullie de userreview van Squ1zZy willen verwijderen aangezien hij nooit iets van mij heeft gekocht.
https://tweakers.net/aanbod/rating/440327/

Het ging om de Nes Classic en die stond zowel hier als op Marktplaats. Op Marktplaats heb ik tijdens het paasweekend een beter bod gekregen (die boven mijn vraagprijs was) en dat heb ik Squ1zZy laten weten met de mogelijkheid om een beter bod te doen. Daar had hij geen interesse in en heeft mij gelijk negatief beoordeeld. Het lijkt mij niet dat de user review bedoeld is om met modder te gooien en je ongenoegen te uiten als je geen deal hebt kunnen sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik ben het er niet mee eens. Als ik je oplicht verkoop ik je ook niets, maar is een review wel van toepassing. Je geeft een vraagprijs op van 100 euro, maar 2 minuten nadat ik aangegeven heb je de vraagprijs te willen bieden heb je "ineens" een beter bod? Het is gewoon slecht en ik vind de review dan ook terecht.

Edit: Ook je reactie vind ik niet gepast. De beoordeling over je communicatie met 1 ster vind ik niet minder dan gepast:

onderlinge communicatie verwijderd, dit voegt niets toe.

[ Voor 114% gewijzigd door InFamous op 20-04-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58

InFamous

excommunicado

Geen overeenkomst is geen review, verkoper is vrij om te verkopen voor elk bedrag ongeacht de vraagprijs.

Review is verwijderd.

Formerly known as Ragdoll

Dit topic is gesloten.