Agenten die op de parkeerplaats je auto bekijken?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oimatewtf__
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-09 01:33
Tegenwoordig zie ik bijna dagelijks oom agent op de parkeerplaats staan die heel geïnteresseerd naar mijn auto en ook die van andere aan het bekijken zijn. Wat zijn ze in godsnaam aan het doen daar?

Beste antwoord (via Oimatewtf__ op 20-04-2017 10:59)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:47
En als je ze dan ook nog eens netjes en begripvol benaderd werken ze vast mee. Niet als een lompe boer: "Wat doen jullie hier elke ochtend bij mijn auto?"

Volgens mij heb ik ook wel eens gelezen dat ze in Zeeland tijdens vakantieperiodes acties hebben. Ze lopen dan langs geparkeerde auto's om te kijken of er waardevolle spullen in het zicht liggen of de auto niet op slot is. Dan laten ze een briefje achter als dat het geval is.

Alle reacties

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 16:05

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

loop naar buiten en vraag ze het.

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Tegenwoordig kunnen politieagenten ook praten, vraag ze eens?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Je zal heus geen bekeuring krijgen om het even te vragen :)

Edit: hahaha gmta!

[ Voor 24% gewijzigd door Brad Pitt op 19-04-2017 23:46 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het is pasen geweest en ze zoeken naar overgebleven eieren....

Vraag het ze? m;n glazenbol werkt namelijk even niet....

39

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Oimatewtf__ schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:43:
Tegenwoordig zie ik bijna dagelijks oom agent op de parkeerplaats staan die heel geïnteresseerd naar mijn auto en ook die van andere aan het bekijken zijn. Wat zijn ze in godsnaam aan het doen daar?
Geen idee, vraag het ze eens.

Mogelijk dat ze in de auto's kijken of daar nog waardevolle spullen liggen. Krijg je een bon wegens 'aanleiding geven tot diefstal'.

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oimatewtf__
Brad Pitt schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:45:
Je zal heus geen bekeuring krijgen om het even te vragen :)
Helaas waren ze alweer weg voordat ik het kon vragen maar vond het maar een vreemd verschijnsel. Misschien om te controleren of je kenteken toevallig geschorst is oid?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat zou zomaar eens kunnen ja! misschien doen ze hun werk wel....

Edit:

¯\_(ツ)_/¯

[ Voor 18% gewijzigd door Fietsbel op 19-04-2017 23:49 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Oimatewtf__ schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:46:
[...]
Helaas waren ze alweer weg voordat ik het kon vragen maar vond het maar een vreemd verschijnsel. Misschien om te controleren of je kenteken toevallig geschorst is oid?
Morgen nieuwe kans! :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:28
[...]

Vreemd verschijnsel? Tsja, agenten kijken nou eenmaal soms naar auto's...

Maar goed als ze er, zoals je zegt, bijna dagelijks staan heb je morgen weer een kans om het te vragen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

[...]

Daar hebben ze ANPR voor of een simpele zoekopdracht in de database op basis van kenteken voor nodig. Zelfs jij kan dat via het RDW nog opvragen op andermans kenteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oimatewtf__
Exorcist schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:50:
[...]

Daar hebben ze ANPR voor of een simpele zoekopdracht in de database op basis van kenteken voor nodig. Zelfs jij kan dat via het RDW nog opvragen op andermans kenteken.
Vond het al ergens een domme vraag, maar was helaas niet op tijd om het aan oom agent zelf te vragen en dacht misschien is het een bekend verschijnsel. Reguliere controle of auto's wel gekeurd zijn/verzekerd/niet geschorst zijn oid. Daar had mijn vader het in ieder geval over.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +12 Henk 'm!

• TheBrut3
En als je ze dan ook nog eens netjes en begripvol benaderd werken ze vast mee. Niet als een lompe boer: "Wat doen jullie hier elke ochtend bij mijn auto?"

Volgens mij heb ik ook wel eens gelezen dat ze in Zeeland tijdens vakantieperiodes acties hebben. Ze lopen dan langs geparkeerde auto's om te kijken of er waardevolle spullen in het zicht liggen of de auto niet op slot is. Dan laten ze een briefje achter als dat het geval is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Michidez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-09 17:32

Michidez

Zelden zo gelachen!

TheBrut3 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:48:
Dan laten ze een briefje achter als dat het geval is.
Dat is ook handig als dief. Eventjes alle auto's met briefjes zoeken. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:42

pietje63

RTFM

Ik verwacht nu een post als: ik heb trouwens een foto gemaakt van mijn auto op de parkeerplaats

https://bikermaniac.files.wordpress.com/2010/09/cimg2885.jpg
of
https://www.gimmii.nl/wp-...ashte-auto-van-karton.png

[ Voor 22% gewijzigd door pietje63 op 20-04-2017 09:20 ]

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd, voor onze beeldvorming zou het handig zijn om te weten over wat voor auto we het hier hebben. Vriendin van me had in haar studentendagen een afgetrapte oude Opel Corsa A met latexverf en rollers onder handen genomen. Op gegeven moment reed ze rond in roze camouflagekleuren met met "drugs!" groot achterop geschreven en een pijl naar de kofferbak.

Om een of andere vreemde reden kreeg ze ook bovengemiddeld veel aandacht van oom agent (al helemaal in Duitsland, waar ze letterlijk iedere keer langs de kant van de weg gezet werd). Ra ra hoe kan dat...? O-)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
dion_b schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:38:
Idd, voor onze beeldvorming zou het handig zijn om te weten over wat voor auto we het hier hebben. Vriendin van me had in haar studentendagen een afgetrapte oude Opel Corsa A met latexverf en rollers onder handen genomen. Op gegeven moment reed ze rond in roze camouflagekleuren met met "drugs!" groot achterop geschreven en een pijl naar de kofferbak.

Om een of andere vreemde reden kreeg ze ook bovengemiddeld veel aandacht van oom agent (al helemaal in Duitsland, waar ze letterlijk iedere keer langs de kant van de weg gezet werd). Ra ra hoe kan dat...? O-)
Lekker handig met zo'n auto. Als ze namelijk hun dag niet hebben en even goed kijken vinden ze op zo'n rammelbak vast wel redenen voor een boete, of erger, een WOK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oimatewtf__
Ik heb gewoon een standaard Volkswagen Golf IV uit 1999. Niets bijzonders aan :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dion_b
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

418O2 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:43:
[...]

Lekker handig met zo'n auto. Als ze namelijk hun dag niet hebben en even goed kijken vinden ze op zo'n rammelbak vast wel redenen voor een boete, of erger, een WOK.
Viel best mee, ergste wat haar overkwam was een keer twee uur stilstaan terwijl letterlijk iedere holte in die auto maar gelukkig niet in haarzelf uitgeplozen werd en dan een uitbrander krijgen van der Beamte dat zij hun tijd zat te verspillen.

Eens verder dat het kansloze stupiditeit was, maar goed, je bent (tot je midlife...) maar één keer jong en recalcitrant :z

Auto zelf had ze voor EUR 350 gekocht en werd door een bevriende monteur op de weg gehouden. Kenmerkend was de keer dat ze 5e versnelling vond. Ze was al twee keer naar de Balkan en terug gereden zonder te weten dat die erin zat. Kwestie van motorblok+versnellingsbak ooit vervangen maar pook was nog oude met diagram van 4-bak erop :')
Ding overleed uiteindelijk omdat het ongeveer 1:500 reed op olie ivm aan alle kanten lekke pakkingen - en ze was eens een keer vergeten olie voor een rit bij te tanken. Vrolijk afscheid genomen en nieuwe barrel gekocht :P

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Oimatewtf__ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:46:
Ik heb gewoon een standaard Volkswagen Golf IV uit 1999. Niets bijzonders aan :P
Helemaal standaard? Dat is best bijzonder!

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Agenten of medewerkers van parkeerbeheer of handhaving ?

Maar uhh, die velgen van jou zijn echt 1995, dat kan echt niet meer :+

[ Voor 40% gewijzigd door Hackus op 20-04-2017 10:53 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Hackus schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:51:
Agenten of medewerkers van parkeerbeheer of handhaving ?

Maar uhh, die velgen van jou zijn echt 1995, dat kan echt niet meer :+
Vandie wouteh! Zit heel de taid naar ze Gollef te kijkeh. ;(

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oimatewtf__
Nja we zijn eruit @TheBrut3 was correct. Door een grote toename van auto inbraken in mijn buurt is de politie veel meer bij auto's aan het kijken de auto's wel goed op slot staan en of er waardevolle spullen in het voertuig liggen en zo ja wordt de eigenaar erop geattendeerd. Weten we dat ook weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:04

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Even een serieuze vraag tussendoor: openbare parkeerplaats of eigen terrein? En als het openbaar is, moet je daar betalen of is het gratis parkeren?
Lamazitte.

[ Voor 6% gewijzigd door DrivinUCrazy op 20-04-2017 10:58 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oimatewtf__
DrivinUCrazy schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:57:
Even een serieuze vraag tussendoor: openbare parkeerplaats of eigen terrein? En als het openbaar is, moet je daar betalen of is het gratis parkeren?
Openbare parkeerplek zonder betaling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Oimatewtf__ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:46:
Golfjes zijn bij uitstek interessant voor de politie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:00:
[...]

:Y

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 18:19
Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:00:
[...]

Jup vooral de oudere golfjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlee89
  • Niet online
[...]

Dat laten ze de politie niet doen. Daarom zijn alle n en a wegen van speciale cameraas voorzien die dit controleren. Schors je auto eens en rij een maand op lokale wegen door je woonplaats. Ga na die maand een willekeurige snelweg. Gegarandeerd binnen een week een boete op de mat

Daar komt geen handwerk meer kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 05:41
Politieagenten niks mis mee maar BOAs, wat een *knip* is dat zeg. Sta je net 1 minuut ergens stil meteen een boete proberen te schrijven.

Modbreak:Hou je fatsoen een beetje. :/

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 20-04-2017 14:48 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Kakulukia schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:02:
Politieagenten niks mis mee maar BOAs, wat een *knip* is dat zeg. Sta je net 1 minuut ergens stil meteen een boete proberen te schrijven.
Oftewel, jij begaat een overtreding en zij doen hun werk? 7(8)7

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 20-04-2017 14:48 ]

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xleeuwx
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 17:48

xleeuwx

developer Tweakers Elect
Ondanks dat ik het niet eens ben met de manier hoe je het verwoord ben ik het inderdaad wel met je eens dat ze aankomen rennen en de boete al rennend aan het uitschrijven zijn.

[ Voor 2% gewijzigd door NMe op 20-04-2017 14:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
xleeuwx schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:21:
Ondanks dat ik het niet eens ben met de manier hoe je het verwoord ben ik het inderdaad wel met je eens dat ze aankomen rennen en de boete al rennend aan het uitschrijven zijn.
Ook laatst een paar BOA's gezien die drukdoende waren om een boete uit te schrijven voor een auto zonder zichtbare invalidenkaart op een persoonlijke invalidenparkeerplaats. Vervolgens schaapachtig kijken als je ze hint: "Kijk eens naar het kenteken".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Politieagenten niks mis mee maar BOAs, wat een [...] is dat zeg. Sta je net 1 minuut ergens stil meteen een boete proberen te schrijven.
De politie werd te duur, dus werden BOA's als slecht opgeleide agenten ingezet. Dan krijg je natuurlijk toestanden. Die zijn lang niet zo goed toegerust om met moeilijke situaties om te gaan als echte agenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 22:46
RiDo78 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:12:
[...]

Ook laatst een paar BOA's gezien die drukdoende waren om een boete uit te schrijven voor een auto zonder zichtbare invalidenkaart op een persoonlijke invalidenparkeerplaats. Vervolgens schaapachtig kijken als je ze hint: "Kijk eens naar het kenteken".
Ik hap, wat was het kenteken? AA-86? 45KM?
edit:
Ah, Persoonlijke als in op kenteken.

[ Voor 6% gewijzigd door Puch-Maxi op 21-04-2017 13:38 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:26
Puch-Maxi schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:55:
[...]

Ik hap, wat was het kenteken? AA-86? 45KM?
Persoonlijke invalideparkeerplaats... Met het kenteken op een bordje dus.

Als dat kenteken matcht met de auto kun je er wel vanuit gaan dat die daar terecht staat, zichtbare kaart of niet.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Xander schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:57:
[...]

Persoonlijke invalideparkeerplaats... Met het kenteken op een bordje dus.

Als dat kenteken matcht met de auto kun je er wel vanuit gaan dat die daar terecht staat, zichtbare kaart of niet.
Dat dus... Het onderbord was de weledelgeleerde heren van de stadswacht even ontgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Politieagenten niks mis mee maar BOAs, wat een [mbr]*knip*[/] is dat zeg. Sta je net 1 minuut ergens stil meteen een boete proberen te schrijven.

[modbreak]Hou je fatsoen een beetje. :/[/]
Mijn ervaring met parkeerwachters is dat als je fatsoenlijk bent er best mee te praten is. Een keer niet betaald, even praatje gemaakt, vroeg ik wat het moest kosten... niks, hij was nog met andere auto bezig. Tweede keer alleen 10 cent op zak en pinnen kon toen nog niet. Kaartje voor 5 minuten gekocht, parkeerwachter aangesproken en was geen probleem, als ik maar niet een uur wegbleef want dan kwam er een andere collega controleren.
Het zijn gewoon mensen die hun werk doen, als je daar problemen mee hebt moet je bij hun opdrachtgever klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_JGC_ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 01:26:
Mijn ervaring met parkeerwachters is dat als je fatsoenlijk bent er best mee te praten is. Een keer niet betaald, even praatje gemaakt, vroeg ik wat het moest kosten... niks, hij was nog met andere auto bezig. Tweede keer alleen 10 cent op zak en pinnen kon toen nog niet. Kaartje voor 5 minuten gekocht, parkeerwachter aangesproken en was geen probleem, als ik maar niet een uur wegbleef want dan kwam er een andere collega controleren.
Het zijn gewoon mensen die hun werk doen, als je daar problemen mee hebt moet je bij hun opdrachtgever klagen.
Hoewel het natuurlijk mooi is dat jij een goede ervaring hebt gehad, zijn er tegelijk genoeg mensen die een compleet tegenovergesteld verhaal kunnen vertellen. De aard van het werk in combinatie met de groep waaruit werknemers betrokken worden betekent dat er soms minder fraaie situaties ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 09:50
Oimatewtf__ schreef op woensdag 19 april 2017 @ 23:43:
Wat zijn ze in godsnaam aan het doen daar?
Hun werk...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Oimatewtf__ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:57:
Nja we zijn eruit @TheBrut3 was correct. Door een grote toename van auto inbraken in mijn buurt is de politie veel meer bij auto's aan het kijken de auto's wel goed op slot staan en of er waardevolle spullen in het voertuig liggen en zo ja wordt de eigenaar erop geattendeerd. Weten we dat ook weer. :+
Reken er maar op ze ook alle kentekens even door het systeem halen.
controleren op openstaande boetes, inschrijving, verzekering etc.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

sugarlee89 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:43:
Schors je auto eens en rij een maand op lokale wegen door je woonplaats.
Mmm, ik heb precies de omgekeerde ervaring, geschorste auto gestald op eigen terrein maar kenteken niet afgeplakt. Half jaar (!) na dato kreeg ik een brief dat ze het ding hadden geconstateerd op de openbare weg (straatnaam van de weg langs het terrein) en dat ik zogenaamd ermee op de weg zou hebben gereden, of ik ff een boete en een jaar achterstallige wegenbelasting wou ophoesten omdat de schorsing ook retroactief geannuleerd is..

Ze rijden dus ook rond met die camera's.
En de afhandeling laten ze daarna lekker sloffen, maar dan wel retroactief cashen..
Oh, en dr stond een camera-auto van de belasting in m'n straat ook ongeveer toen, vraag me af of dat voor mij was. :+

Uiteraard bezwaar aangetekend.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 22:59

matroosoft

Lone Christian

Is dit het grote auto anekdotes topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdjeCageman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 14:52
Skimovic schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 01:43:
[...]

Reken er maar op ze ook alle kentekens even door het systeem halen.
controleren op openstaande boetes, inschrijving, verzekering etc.
En dan nog?
Openstaande boete -> wat willen ze ermee doen? Je bent niet ter plekke ze gaan heus niet op je wachten want je loopt wel een keer tegen de lamp.
Inschrijving? -> Waarvan? Bedoel je dat je je wagen hebt geschorst? Wat betekend dat je onverzekerd bent, hij hoort niet op de openbare weg, er zijn goede redenen om je auto te schorsen en dat betekend niet om onder de wegenbelasting/apk-keuring uit te komen.
Verzekering? -> Dus je vind het goed om onverzekerd rond te rijden??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Alternator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik heb ook zoiets vergelijkbaars meegemaakt, bezwaar gemaakt. Maar dat heb ik verloren.

Wat was jouw uitspraak?
AlexanderB schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 03:04:
[...]

Mmm, ik heb precies de omgekeerde ervaring, geschorste auto gestald op eigen terrein maar kenteken niet afgeplakt. Half jaar (!) na dato kreeg ik een brief dat ze het ding hadden geconstateerd op de openbare weg (straatnaam van de weg langs het terrein) en dat ik zogenaamd ermee op de weg zou hebben gereden, of ik ff een boete en een jaar achterstallige wegenbelasting wou ophoesten omdat de schorsing ook retroactief geannuleerd is..

Ze rijden dus ook rond met die camera's.
En de afhandeling laten ze daarna lekker sloffen, maar dan wel retroactief cashen..
Oh, en dr stond een camera-auto van de belasting in m'n straat ook ongeveer toen, vraag me af of dat voor mij was. :+

Uiteraard bezwaar aangetekend.:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Eigen terrein, toegankelijk vanaf de openbare weg, telt niet als stalling toch? Die regels zijn vrij streng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Alternator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-08-2024
418O2 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:16:
Eigen terrein, toegankelijk vanaf de openbare weg, telt niet als stalling toch? Die regels zijn vrij streng
Ja, schijnbaar. Had ik beter de platen eraf kunnen schroeven. Het eigen terrein is van een garage, en niet afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

Ik wacht het nog ff af, ik heb nog geen antwoord gehad op m'n bezwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

The Alternator schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 16:29:
[...]

Ja, schijnbaar. Had ik beter de platen eraf kunnen schroeven. Het eigen terrein is van een garage, en niet afgesloten.
Zou wat zijn! ik werk bij een semi groot occasion bedrijf met de auto's nog geen 2 meter van de provinciale weg (achter een laag hek welliswaar) Daar zou ome agent eens langs moeten rijden met de zelfscannende camera's.. dan hebben ze er ineens 40 te pakken :9

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:12

iichel

Gazoooo

Dat is vaak niet de politie maar de belastingdienst, die scant.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Silasje schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:21:
ik werk bij een semi groot occasion bedrijf met de auto's nog geen 2 meter van de provinciale weg (achter een laag hek welliswaar)
Als het goed is hebben die wagens of geen kenteken, maar een custom kenteken als "Occasion". Of ze hebben een kenteken op naam van het bedrijf/in bedrijfsvoorraad. In beide gevallen is het onmogelijk om in de problemen te komen door zo'n scanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Bij ons hebben de auto's die nog geen kenteken hebben inderdaad de naam van het bedrijf erop staan. Maar inruil auto's die we zelf weer verkopen staan gewoon met Nederlandse platen langs de weg. Deze auto's zijn welliswaar niet geschorst maar staan in een bedrijfsvoorraad

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Pagina: 1