Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TV serie Knight Rider 2008

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
Hallo,

Allereerst: Als dit niet het juiste platform of fora is om dit te vragen; Voel je dan vrij om mij daarop aan te spreken.

Ik weet niet of een van jullie het ooit volgde, maar ik zit het weer eens terug te kijken.
Alleen heb ik er een vraag over. Mike probeerde KITT te intimideren en bedreigde hem zijn sparkplugs (bougies) eruit te halen. Waarop KITT zei ''Mike, I don't have spark plugs''. Ik vroeg mij dus af, als KITT geen bougies heeft, wat voor motor zit er dan in die Mustang? En wat voor brandstof rijd hij dan?

BVD

Redneck ingenuity is still ingenuity

Alle reacties

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 10:59

mvz

muziek verslaafde

Misschien heeft KITT coilpacks.. of indien ook niet, is het een diesel

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• M. van Aken
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-03 01:47
Rijd hij op nano deeltjes?

Redneck ingenuity is still ingenuity

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
:Y) Kitt had een "Knight Industries turbojet with modified afterburners" motor. d:)b

Wikipedia: KITT

Power System
KITT is powered by the Knight Industries turbojet with modified afterburners and a computer controlled 8-speed turbodrive transmission. Specifications 0–60 mph in 2 seconds, standing to quarter mile 4.286 seconds. Electromagnetic hyper-vacuum disc brakes: 14 foot (4.25 m) braking distance (70–0 mph - 112–0 km/h).

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:25
KITT was powered by a turbine engine primarily fueled by hydrogen gas. However, his complex fuel processor allows him to run on any combustible liquid, even regular gasoline. KITT's actual fuel requirements and efficiency ratings were classified, however in one episode, KITT mentioned his fuel economy was at least 65 miles per gallon. However, when operating on fuels other than liquid hydrogen, KITT's fuel efficiency and power output may be lowered.

Hmm, dit is niet de Mustang, maar de Firebird zie ik net..

[ Voor 6% gewijzigd door MEN-O op 19-04-2017 23:18 ]

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Epic discussie gaat dit worden 8) . Just my two cents :P

EDIT: of niet :9

[ Voor 15% gewijzigd door 50Miles op 20-04-2017 07:34 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:24
maar als KITT veranderd in die F-150, gaat zijn verbruik dan ook omhoog?

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
timmert26 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:20:
maar als KITT veranderd in die F-150, gaat zijn verbruik dan ook omhoog?
Dat maakt niet uit, ik kan mij niet herinneren dat ik 'm ooit volgetankt heb zien worden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De motor kan nog steeds hetzelfde zijn, maar ipv verwisselbare bougies hebben ze er een permanent spark systeem in gemaakt.

edit, Mazda heeft begin dit jaar de SkyActive motor aangekondigd, systeem waar geen bougie meer voor nodig is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sugarlee89
  • Registratie: November 2016
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:47:
De motor kan nog steeds hetzelfde zijn, maar ipv verwisselbare bougies hebben ze er een permanent spark systeem in gemaakt.

edit, Mazda heeft begin dit jaar de SkyActive motor aangekondigd, systeem waar geen bougie meer voor nodig is.
Is dat er nu echt, praten ze al jaren bij mazda over die skyactive zelfontbrander voor benzine, maar zie ze nog nergens. Ja de normale skyactiv, maar dat is niks anders dan compressie 14:1 en wat uitlaatspruitstuk veranderen en zuiger vorm aanpassen om het pingelen tegen te gaan.

Maar knight rider is toch alweer uit 1982. Had vroeger een poster met die chick van m erop. En dat was toch echt voor 2008. Of is dat zulke nieuwe troep zoals hawaaii five o en nu macgyver

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:57
Het is lastig realistisch redeneren over een sience fiction onderwerp, maar goed.
Het is inderdaad zo dat K.I.T.T. een soort van Jet-Engine had waardoor er dus geen bougies in de motor zaten. Via deze Youtube link kun je het geluid horen wat de motor in de (oude) serie maakte.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Pagina: 1