oude iPhone als deurbel gebruiken, meerdere deurbellen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Werkhanden
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-04-2017
Mijn vraag

Ik wil een oude iPhone gebruiken als deurbel/intercom bij de voordeur van een werkplaats-complex waar wifi is.
De iPhone werkt als deurbel, en moet meerdere 8 tot 10 telefoons kunnen bellen.
Dit mag via skype, whatsapp facetime e.d. zijn, zodat indien de betreffende persoon niet op locatie is toch wordt bereikt.
Het liefst via wifi zodat er geen abonnement nodig is, en er toch wifi is...
Er is genoeg standaard hardware voor te vinden, echter die kunnen maar 1 gebruiker bellen....
Bij de voordeur moeten er echt meerdere gebruikers geselecteerd kunnen worden, ofwel er moet op de iPhone / androit meerdere "deurbellen" staan die gebeld kunnen worden....

Misschien wel een idee voor een app bouwer..? Als het nog niet bestaat

Nu ben ik op zoek naar een app die dit kan.

Er zwerven genoeg oude iPhones rond om voor dit soort toepassingen te gebruiken en dus een tweede leven te geven. Ik ontwerp zelf wel een mooi r.v.s. behuizing om de telefoon die weer en "hufterproof" is.... :)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Minimaal iPhone 4, vanwege de camera aan de voorkant.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Graag hoor ik of er dus al een app bestaat die dit kan, of er meerdere mensen zijn met deze vraag en wat zij voor een oplossing er voor hebben gevonden.
Verder ben ik op zoek naar iemand / een groep mensen die anders zo'n app kunnen bouwen.
Zelf ben ik ontwerper heb een metaalwerkplaats en heb enige kennis van programmeren, maar kan geen "moderne" programmeertalen.... ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wordt dat ding niet direct gejat? En als je er een behuizing omheen doet, hoe ga je er dan nog mee interacten? :P

Dat terzijde... Moet het perse bellen zijn, een berichtje kan niet?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)