Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal de pc het meest gebruiken voor gamen op een 1080p beeldscherm. Spellen die ik momenteel graag zou spelen zijn h1z1 en total war warhammer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja, een Kingston SSDNow UV400. Muis, toetsenbord en beeldscherm zijn ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De rest van de pc op de SSD na.
Voor de videokaart heb ik gekozen voor de GIGABYTE Gigabyte AORUS Radeon RX 580 8GB(deze is nog niet vermeld in de Pricewatch, daarom maar op deze manier)
Ik ben voor een 8gb ram variant gegaan omdat ik denk dat dat momenteel nog wel voldoende is. Als dan later blijkt dat 8gb niet meer voldoende is kan ik er altijd nog één bij doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou leuk zijn als de pc niet al te veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van mijn keuze? Zijn er mogelijke alternatieven die ik over het hoofd heb gezien of ziet dit er wel prima uit voor een mooie game 1080p game pc?
Ik zal de pc het meest gebruiken voor gamen op een 1080p beeldscherm. Spellen die ik momenteel graag zou spelen zijn h1z1 en total war warhammer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja, een Kingston SSDNow UV400. Muis, toetsenbord en beeldscherm zijn ook aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De rest van de pc op de SSD na.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 234,05 | € 234,05 |
| 1 | Asus PRIME B350-PLUS | € 98,95 | € 98,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15R | € 75,50 | € 75,50 |
| 1 | Corsair VS450 | € 39,55 | € 39,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 563,99 | |
Voor de videokaart heb ik gekozen voor de GIGABYTE Gigabyte AORUS Radeon RX 580 8GB(deze is nog niet vermeld in de Pricewatch, daarom maar op deze manier)
Ik ben voor een 8gb ram variant gegaan omdat ik denk dat dat momenteel nog wel voldoende is. Als dan later blijkt dat 8gb niet meer voldoende is kan ik er altijd nog één bij doen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou leuk zijn als de pc niet al te veel lawaai maakt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van mijn keuze? Zijn er mogelijke alternatieven die ik over het hoofd heb gezien of ziet dit er wel prima uit voor een mooie game 1080p game pc?