Autoradio zonder AUX/Bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvanW
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 08-02-2021
Ik ben van plan een 'nieuwe'-oude BMW uit 2001 te kopen. Wetende dat deze geen AUX/Bluetooth tot zijn beschikking heeft, maar enkel een verouderde boordcomputer met een radio CD-speler.

Ik ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn (naast een FM-transmitter) om toch gebruik te kunnen maken van de huidige speakers van de auto's i.c.m. muziek van mijn mobiel.

Misschien is het helemaal niet mogelijk, maar wellicht kent iemand een andere possibiliteit om muziek te streamen naar het huidige speakersysteem van deze auto.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:38
Ik heb geen verstand van BMW radio's maar als de radio een aansluiting heeft voor een cd wisselaar is er misschien iets mogelijk met een kastje dat je daar op aansluit. De standaard radio vervangen voor een aftermarket radio is ook een oplossing.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-06 13:19

KDL

google yatour
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft Dension niets voor je? http://www.navishop.nl/de...bmw-quadlock-p-13365.html

Destijds in mijn Fiat Stilo een Dension iPod kit gekoppeld en werkte perfect, ook met stuurwielbediening/CAN interface. Had het destijds in mijn BMW E91 niet meer nodig en was niet compatibel, maar volgens mij hebben ze voor ieder wat wils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-06 23:32
Aux naar radio verloopstukje halen en inbouwen, even laten coderen door een handige kennis.
Of doormiddel van een FM-transmitter, dit stoort echter veel meer dan een aux kabel.