Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Volgens mij zit ie onder de cryssaline passage. zou iig daar ff zoeken.
Music Addicted
LoL
zoiets post je hier toch nie.....
Waarom niet ???? ik heb de rest wel gevonden maar deze nietOp donderdag 05 juli 2001 00:29 schreef HitmanWVU het volgende:
LoLzoiets post je hier toch nie.....
Ik ben er nu door
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Waarom niet? Hier kun je alles posten over games dus ik zou niet weten waarom niet.Op donderdag 05 juli 2001 00:29 schreef HitmanWVU het volgende:
LoLzoiets post je hier toch nie.....
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Ik denk dat 'ie bedoelt dat als je gewoon blijft zoeken je er zelf wel komt. Het is niet zoiets als een adventure ofzo waar je iets specifiecs (*kugh* NLs isht mein goeidste fack) moet doen om verder te komen.
Toch treurig dat niemand Black Hole kan helpen.
Black Hole, dit weekend ga ik ertegen aan en dan zie ik wel of ik verder kom! Je had mij ook verder geholpen met die filmpjes waar niemand een behoorlijk antwoord op wist.
Black Hole, dit weekend ga ik ertegen aan en dan zie ik wel of ik verder kom! Je had mij ook verder geholpen met die filmpjes waar niemand een behoorlijk antwoord op wist.
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Hoeft niet ik ben er uit hoor .Op donderdag 05 juli 2001 23:22 schreef The_Sukkel het volgende:
Toch treurig dat niemand Black Hole kan helpen.
Ik heb het spel al uit gespeeld hoor
Maar die eind level boss is echt vet hoor
Om de Frozen River te vinden moet je de Crystalline Passage helemaal doorzoeken. (Er zijn namelijk twee uitgangen in de Crystalline Passage -- eentje naar Frozen River, en eentje die je later nodig hebt. (En uiteraard de ingang die je gebruikt om in de passage te komen.) Ook is het handing om rond te zoeken want er is een transporter aanwezig die je kunt activeren.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Pagina: 1