Defunctus Deo Juvente
E-mail verzenden kan ik ook niet wel ontvangen..
Defunctus Deo Juvente
Ken je die edit knop wel ? Gezien je notes probeer je techposts te verzamelen.... je weet dat je ook een preventieve HK ban aan je broek kunt krijgen hè ?
Ik ken edit maar kan niet meer dan X woorden posten..dat is me vraag ook.. why?
Defunctus Deo Juvente
Ik ook dus niet
mag niet meer dan 1 zin posten
Defunctus Deo Juvente
Goed als je mij ff een icq berichtje stuurt dan zet ik het er wel in als je dan ff een duidelijke uitleg geeft met alles erin. dan kunnen we je vraag beantwoorden.
Verwijderd
Lekker wazig 
Euhm je zit nu toch niet iedereen voor de gek te houden ofzo he?
Het enige dat ik kan bedenken, waaraan het zou kunnen liggen is een proxyserver die er tussen zit, maar dat is dan ook het enige dat me te binnen schiet.
Euhm je zit nu toch niet iedereen voor de gek te houden ofzo he?
Het enige dat ik kan bedenken, waaraan het zou kunnen liggen is een proxyserver die er tussen zit, maar dat is dan ook het enige dat me te binnen schiet.
Verzin toch echt
En dan nog bij stoute users
Defunctus Deo Juvente
Zeg dude, het lijkt me handig als je eerst even gaat bedenken / onderzoeken wat er nu precies wanneer fout gaat, en dan met een fatsoenlijke en duidelijke vraag komt.
Want dit wekt alleen maar veel irritatie op
Want dit wekt alleen maar veel irritatie op
OK, het verhaal van Happyfun, nu wat gestructureerder:
Sinds een dag kan ik dus geen enkel "formulier" invullen. Ik typ dan wat in en en druk op verzenden maar hij laadt dan heel lang(net of ik modem aan I-netten ben) en krijg dan na 5 min --> Server niet gevonden...Op GoT kan ik max 1 zin posten..meer dan 1 zin levert een error op..
E-Mail ontvangen kan ik wel..verzenden kan ik niet Outlook geeft dan deze error: Foutnummer: 0x800CCC19
Verder kan ik normaal Internetten..pagina's ophalen etc.. maar bij iets downloaden geeft IE5.5 dan een Time-Out
Nu heb ik sinds gisteren een LinxPro netwerkkaart geinstalled..
Nu heb ik al die instellingen weggehaald maar nog doet ie het niet
Mijn Specs:
Athlon 800
384 MB (dat eigenlijk 512 is maar pc ziet niet meer)
LinxPro netwerkkaart..
MxStream Planet via USB Modem..
Alvast bedankten sorry voor irritaties maar kon niet anders..
Voor je geheugen kan ik alvast vertellen dat je waarschijnlijk ff de stoelendans met je dimmetjes moet doen
Niemand een antwoord....
Kan nu twee zinnen al doen...
Kan nu twee zinnen al doen...
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
zoiets heb ik ook gehad met Win2k, ik weet niet wat jij draait maar mocht je Win2k draaien zonder SP moet je ff een SP installen dan werkt het weer pervect
Als goed is moet alles weer werken.. heb format c: gedaan en dat zal zeker werkenOp donderdag 05 juli 2001 19:54 schreef Scripter het volgende:
zoiets heb ik ook gehad met Win2k, ik weet niet wat jij draait maar mocht je Win2k draaien zonder SP moet je ff een SP installen dan werkt het weer pervect
Maar nu moet ik nog WinGate en Micorsoft Office installeren en dat gaf gisteren de problemen..
Defunctus Deo Juvente
Kick >> Sorry maar heb weer probs.. [topic=178350]
Defunctus Deo Juvente
LOL planet ligt plat iig bij iemand die ik ken die kan ook internet op en verder niks verzenden en ontvangen (planet adsl). K denk dat dat je probleem is.
Die andere gast ook sinds gisteren..?
Planet zei dat niet hun schuld was..
Planet zei dat niet hun schuld was..
Defunctus Deo Juvente
Pagina: 1