Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TATTOOBERRY
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Mijn vraag

ik blijf icon zien van i tunes als ik hem opstart maar wat ik ook probeer krijg geen harde reset voor elkaar weet iemand wat er mogelijk aan de hand is want ik kom er niet uit wat ik ook probeer hier zijn er meer oplossingen voor en wie kan me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:19

SuBBaSS

-has Ryzen

TATTOOBERRY schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:34:
Mijn vraag

ik blijf icon zien van i tunes als ik hem opstart maar wat ik ook probeer krijg geen harde reset voor elkaar weet iemand wat er mogelijk aan de hand is want ik kom er niet uit wat ik ook probeer hier zijn er meer oplossingen voor en wie kan me helpen
Hoe probeer je die harde reset precies?
Het idee is dat je hem aansluit aan een computer met itunes en dan de home- en aan/uit schakelaar flink lang ingedrukt houden (totdat je de ipad uit ziet schakelen en het apple logo weer laat zien op het scherm). Als het goed is reageert itunes dan met de melding dat hij een ipad met een probleem heeft gevonden die hersteld moet worden.
(Kan ook zijn dat hij mekkert over een ipad die met een toegangscode is beveiligd, die melding kun je annuleren).

Kies vervolgens voor "herstellen" en dan wordt hij teruggezet naar de fabrieksinstellingen (dat is een harde reset).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TATTOOBERRY
SuBBaSS schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:38:
[...]

Hoe probeer je die harde reset precies?
Het idee is dat je hem aansluit aan een computer met itunes en dan de home- en aan/uit schakelaar flink lang ingedrukt houden (totdat je de ipad uit ziet schakelen en het apple logo weer laat zien op het scherm). Als het goed is reageert itunes dan met de melding dat hij een ipad met een probleem heeft gevonden die hersteld moet worden.
(Kan ook zijn dat hij mekkert over een ipad die met een toegangscode is beveiligd, die melding kun je annuleren).

Kies vervolgens voor "herstellen" en dan wordt hij teruggezet naar de fabrieksinstellingen (dat is een harde reset).
dat probeer ik maar blijft maar hangen bij itunes icoon elke keer snap niet waarom hij niet doorstart
en nee hij is van bekende en niet gekoppeld aan een apple id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:29

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

TATTOOBERRY schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:39:
[...]

dat probeer ik maar blijft maar hangen bij itunes icoon elke keer snap niet waarom hij niet doorstart
Lastig. Ziet iTunes wel die iPad?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TATTOOBERRY
ja hij vind hem wel en zegt dan herstel maar komt niet verder dan die melding en krijg dan een error en blijft hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

TATTOOBERRY schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:39:
[...]

Dus als je die 2 knoppen lang ingedrukt houdt, komt hij steeds weer met de itunes logo op het scherm terug? Da's in principe goed, daar zou itunes dan ook op moeten reageren (je krijgt die melding "er is een ipad met een probleem gevonde etc." niet te zien?).
Wordt de ipad uberhaupt wel herkend in itunes? Zo nee, kan het zijn dat je dat nog even moet updaten.

Meestal geeft itunes foutmeldingen met bepaalde foutnummers erbij, daar is meestal wel wat uit af te leiden. Bij jou niet het geval?
Overigens kan dit zelfs aan bijv. een niet-officiële kabel liggen. Synchronisatie/herstellen komt wat dat betreft wat kritischer dan bijv. alleen laden met een "action-kabeltje".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:29

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

TATTOOBERRY schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:43:
ja hij vind hem wel en zegt dan herstel maar komt niet verder dan die melding en krijg dan een error en blijft hangen
We komen langzaamaan verder ;)
Wat is het nummer van die error?

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TATTOOBERRY
nummer 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

https://support.apple.com/nl-nl/HT201444

Begint hij überhaupt wel aan het herstel?

Als de iphone niet recent via itunes een software update heeft gehad, dan zal itunes eerst de laatste versie gaan downloaden. Is zo 2 GB dus kan even duren. Dit kun je in itunes rechtsboven in het venster zien, waar bij een actieve download een "wieltje" draait. Daarop kun je klikken en dan krijg je info.
Kan wel eens voorkomen dat hij, ondanks fout 9, wel gewoon doorgaat met de download. Check dus even of dat wieltje draait.
Hij zal toch eerst de software binnen moet hebben om naar stap 2 te gaan.
Dat is dat hij de software naar de iphone gaat uitpakken. In itunes midden bovenin het scherm in het vlak waarin het apple logo staat zul je die term zien staan, met een blauwe voortgangsbalk.
Is hij al zover gekomen?

Daarnaast is het bij deze foutmelding wel een kwestie van het blijven proberen (tenzij hij steeds op hetzelfde moment ermee ophoudt, daar moet je even goed op letten/gelet hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TATTOOBERRY
ik ga het proberen want het lijkt software probleem
Pagina: 1