Auto oplader naar aux?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Registratie: Maart 2017
  • Niet online
In mijn auto zit geen bluetooth/usb/aux, en ik wil niet iedere keer cd'tjes blijven branden.
Bestaat er zoiets als een adapter voor een auto oplader naar aux?

Ik heb google al afgezocht maar kan niet vinden wat ik zoek. Nogmaals, ik weet niet of er zoiets wel bestaat.

Beste antwoord (via Naendeau op 19-04-2017 13:48)

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:37
http://www.dx.com/nl/p/in...UaAmIK8P8HAQ#.WPdKrGnyh9M

Ik gebruik deze altijd.
Je koppelt je telefoon met bluetooth aan dit ding en vervolgens zend deze een FM signaal uit. Het enigste wat je dan hoeft te doen is je radio instellen op de juiste frequentie. Hij komt ook met een app waarbij hij zelf een "Vrije" frequentie kan uitzoeken voor jou.

Ik heb er al veel gehad maar deze van Roidmi (Dochterbedrijf van Xiaomi) heeft toch echt wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. De kwaliteit is gewoon echt goed te noemen en hij heeft zelfs een wasmachine programma overleeft in mijn broekzak. Verder kun je ook nog eens je telefoon snel opladen! (2.4A @ 5V)

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-10 22:49

Koppensneller

winterrrrrr

Naendeau schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:25:
In mijn auto zit geen bluetooth/usb/aux, en ik wil niet iedere keer cd'tjes blijven branden.

Ik heb google al afgezocht maar kan niet vinden wat ik zoek. Nogmaals, ik weet niet of er zoiets wel bestaat.
Ik geloof niet dat een sigarettenaansteker (want die bedoel je toch?) geschikt is voor het ontvangen van een audiosignaal.

:D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Naendeau schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:25:

Jahoor, tuurlijk bestaat dat! Gardena tuinslang koppeling naar HDMI bestaat ook, dusse. :X

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:05
Welke auto en welke radio heb je?

Een simpel verloopsnoertje werkt meestal niet. je zult dan echt moeten kijken naar een GROM/ Yatour module of een FM transmitter.

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacialz
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 12:15

Spacialz

Ovenvers

Mocht je wel een casette kunnen afspelen in de je auto dan heb je hiervoor ook "nep" casettebandje waar dan een AUX 3,5 mm uitkomt en je casettedeck gebruikt voor audio :)
Verwacht hier geen hoogstaande geluidskwaliteit van overigens!

Heeft u al geprobeerd opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
Ik denk dat ik inmiddels al genoeg weet 8)7 . Bedankt voor het meedenken.

[ Voor 8% gewijzigd door Naendeau op 19-04-2017 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeronIT
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09-10 21:00
Je hebt simpele fm-transmitters die AUX of Bluetooth omzetten naar een FM signaal. Je kunt de autoradio dan afstellen de goede frequentie.
http://www.dx.com/p/bluet...er-usb-car-charger-463920 (voorbeeld)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• KevinT

Ik gebruik deze altijd.
Je koppelt je telefoon met bluetooth aan dit ding en vervolgens zend deze een FM signaal uit. Het enigste wat je dan hoeft te doen is je radio instellen op de juiste frequentie. Hij komt ook met een app waarbij hij zelf een "Vrije" frequentie kan uitzoeken voor jou.

Ik heb er al veel gehad maar deze van Roidmi (Dochterbedrijf van Xiaomi) heeft toch echt wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. De kwaliteit is gewoon echt goed te noemen en hij heeft zelfs een wasmachine programma overleeft in mijn broekzak. Verder kun je ook nog eens je telefoon snel opladen! (2.4A @ 5V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naendeau
  • Niet online
KevinT schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:34:

Ik gebruik deze altijd.

Dan ga ik hier toch eens naar kijken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:44
Ik gebruik iets vergelijkbaars:
Konig CSBTCRCVR100 bluetooth audio receiver
Bluetooth koppeling met je telefoon, maar in plaats van via FM gaat het met een kabeltje naar de AUX ingang van m'n autoradio. Als je die optie hebt zou ik daarvoor kiezen, ben je niet afhankelijk van vrije frequenties of storingen (plus, zou betere kwaliteit moeten geven). Heeft ook nog een USB aansluiting om je telefoon direct mee op te laden.

[ Voor 7% gewijzigd door vanaalten op 19-04-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
vanaalten schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:36:
Ik gebruik iets vergelijkbaars:
Konig CSBTCRCVR100 bluetooth audio receiver
Bluetooth koppeling met je telefoon, maar in plaats van via FM gaat het met een kabeltje naar de AUX ingang van m'n autoradio. Als je die optie hebt zou ik daarvoor kiezen, ben je niet afhankelijk van vrije frequenties of storingen (plus, zou betere kwaliteit moeten geven). Heeft ook nog een USB aansluiting om je telefoon direct mee op te laden.
Helaas heeft TS geen AUX aansluiting. Hij zoekt inderdaad een koppeling tussen zijn telefoon en de radio speler. De enigste opties die er zijn (iig die ik zo kan lezen) zijn CD en FM. Helaas is het nogal moeilijk om CD's on the go te schrijven. Dus blijft er maar een optie over en dat is FM. Daarom dus ook deze oplossing, zelf heb ik ook naar oplossing gekeken voor mijn eigen auto. Ik had 2 opties, het hele dashboard eruit halen om een 3.5mm verloopje door te lussen naar voren, of die carplug die ik gelinkt heb. Natuurlijk is direct via AUX gewoon het beste, hierdoor heb je nagenoeg geen verlies in kwaliteit van je muziek.

[ Voor 23% gewijzigd door KevinT op 19-04-2017 17:46 ]

Pagina: 1