Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo yoga 710 NIEUW

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik weet niet of dit mag,
Maar ik heb een lenovo yoga 710 gekocht bij de mediamarkt voor 899 euro. Het is zon laptop die je om kan klappen met toichscreen.
Ik wou eigenlijk een laptop die wat beter is voor games, alleen willen ze m niet terugnemen omdat de doos open is. Voor de rest zit alles nog in folie enzo verpakt, hij is nog niet eens aan geweest.
Heeft iemand belangstelling bij zin gloednieuwe lenovo? Hij mag weg voor 800 euro. Maar er valt ook nog wel tr overleggen over de prijs.

Groetjes Riemer

• Hymnir
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-08 09:46
Dit is iets voor vraag en aanbod denk ik :

https://tweakers.net/aanbod/

EDIT: typo

[ Voor 8% gewijzigd door Hymnir op 19-04-2017 11:35 ]

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11 22:43
Hallo Riemer,

Ze hebben daarvoor vraag en aanbod uitgevonden, niet het forum, wellicht daar dus even aanbieden.

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:32:
Hallo allemaal!

Ik weet niet of dit mag,
Maar ik heb een lenovo yoga 710 gekocht bij de mediamarkt voor 899 euro. Het is zon laptop die je om kan klappen met toichscreen.
Ik wou eigenlijk een laptop die wat beter is voor games, alleen willen ze m niet terugnemen omdat de doos open is. Voor de rest zit alles nog in folie enzo verpakt, hij is nog niet eens aan geweest.
Heeft iemand belangstelling bij zin gloednieuwe lenovo? Hij mag weg voor 800 euro. Maar er valt ook nog wel tr overleggen over de prijs.

Groetjes Riemer
Zon, zin, zen?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K