Toon posts:

cd-rom drive onder 45 graden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet de temperatuur maar de plaatsing.
Zou een cd-rom/brander/etc.. gewoon blijven werken als je het onder een hoek van 45 graden zet? Dus met de achterkant naar beneden.
En nee ik kan het niet zelf uitproberen.
Ik heb zelg NOG geen comp en van mijn ouders mag ik het niet uitproberen op onze "familiePC".
Waarom wil ik da weten?
Gaat je niks aan..
Maar je komt er vanzelf wel een keer achter.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik heb het ff geprobeerd met een Asus 50X en het werkt :)

Hij maakt alleen wel een beetje een slepend geluid :D

Alle proemn in n drek

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
45 graden? Dus de speler maakt een hoek met grond van 45 graden? dan staat ie scheef. Hmm, misschien bedoel je 90 graden, dan staat ie op z'n achterkant.
Maargoed...wat ik weet is dat gewone cd-spelers getest worden op hun zijkant (en dus ook zo kunnen werken), veel cd-spelers hebben ook schuifjes op de lade zodat je 'm dus op z'n kant kan zetten. Op z'n achterkant moet ook wel lukken, maar dan heb je wel kans dat ie erin valt.

Verwijderd

Topicstarter
Dus het werkt?
Mooi.
Verwacht binnenkort (misschien vandaag nog een paar leuke pics voor mijn nieuwe Casemod

Verwijderd

Niet doen!!!

Mijn collega heeft het ook gedaan op ons werk, hele win98se (nieuw) aan splinters.

Dat verklaart het slepende geluid?

Groeten,

Arend

Verwijderd

Het is best mogelijk >:) ,
check ff je cd-rom --> zitten er vier schuifjes?
Plaats eerst een cd in je lader, vervolgens schuif je die schuifjes uit, (nu kan je de cd niet meer eruit halen :9 ) doe de la dicht, et Voila, je cd-rom doet het gewoon goed! Let op, die schuifjes zijn noodzakelijk!! heb je die niet :r , dan kan het niet

Verwijderd

[probeer-grappig-te-zijn-mode]
Maar :r staat toch voor het werkwoord kotsen?
Hmm, die zin lijkt me niet helemaal logisch :/
[/probeer-grappig-te-zijn-mode]

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Afhankelijk van welke CD-ROM je hebt. Plextors kunnen gemakkelijk 90' aan. Moet je kijken of je CD-ROM van die clipjes heeft aan de binnenkant.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

Op woensdag 04 juli 2001 23:05 schreef jimius het volgende:
Dus het werkt?
Mooi.
Verwacht binnenkort (misschien vandaag nog een paar leuke pics voor mijn nieuwe Casemod
humz .. moet ik nu aan die pyramide mod gaan denken, net zoals die andere thread geopperd werd :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 23:32 schreef JaJoah het volgende:

[..]

humz .. moet ik nu aan die pyramide mod gaan denken, net zoals die andere thread geopperd werd :?
mmmmm? Andere thread?

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 23:05 schreef Arendje het volgende:
Niet doen!!!

Mijn collega heeft het ook gedaan op ons werk, hele win98se (nieuw) aan splinters.

Dat verklaart het slepende geluid?

Groeten,

Arend
ja dit klopt!!!! daar heb je dan kans op ja!!!!!!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

Op woensdag 04 juli 2001 23:36 schreef jimius het volgende:

[..]

mmmmm? Andere thread?
[topic=176738]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 23:46 schreef JaJoah het volgende:

[..]

[topic=176738]
Oh.. ahum.. niet zo origineel meer dus *slaat zichzelf op hoofd*
Pagina: 1