Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb onlangs een gemiste oproep binnen gekregen. deze verschijnt bij mijn meldingen maar ik kan deze melding niet verwijderen vanboven in de balk waar de wifi verbinding staat en de batterijgegevens ik heb al geprobeerd door deze persoon terug te bellen dat te verwijderen maar dit lukt helaas niet kan iemand me helpen met dit?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Open deur; heb je de telefoon al herstart en gekeken of je dan wel de gemiste oproep kan verwijderen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gaat het om een Lenovo P2? Verdwijnt de melding niet wanneer je de oproephistorie bekijkt van de gemiste oproepen?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers. Ik heb je titel even verbeterd daar iets wat wat duidelijker is.

En wellicht ook een open deur. Maar kan je de melding niet gewoon naar links of rechts wegswipen?

[ Voor 31% gewijzigd door rens-br op 19-04-2017 10:18 ]

Verwijderd

Hoi Jeshase, vraagje: heb je dit ooit opgelost gekregen AjB? Ik heb net hetzelfde aan de hand met mijn Lenovo smartphone, en het is best vervelend. Zou een oplossing erg waarderen.

@Han De oproephistorie openen werkt inderdaad niet. De melding dat je een oproep gemist hebt, blijft gewoon staan. Je hebt enkel de mogelijkheid om terug te bellen of een bericht te sturen. In beide gevallen blijft die "gemiste oproep" trouwens gewoon staan.

@rens-br hetzelfde geldt voor het swipen: de eigenlijke melding schuift wel van het scherm af maar blijft wel bestaan. Je kan doen wat je wil, maar je blijft een icoontje krijgen dat je een oproep gemist hebt.

@MAX3400 bij elke gemiste oproep de smartphone rebooten... Niet echt praktisch, wel?

Bedankt alvast voor de hulp, zeer gewaardeerd.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Er wordt aan een oplossing gewerkt:

https://forums.lenovo.com..._en/thread-id/2019/page/2

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1