Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoeken in Office 365

Pagina: 1
Acties:

• Pascalvgb
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik gebruik sedert enige tijd office 365 als mail programma.

Nu heb ik het probleem bij het opzoeken van bepaalde opdrachten.

Als voorbeeld weet ik dat er in een mail het cijfer 123456789 staat. Kan ik met een bepaalde joker enkel zoeken op 4567 en dat hij me deze toont bij mijn zoekopdrachten.

In mijn vroeger mail programma kon ik *4567 ingeven en dan toonde hij me ook de 123456789 daar 4567 erin voorkomt.

Iemand die me een oplossing kan geven voor mijn probleem of is dit niet mogelijk in Office 365?

Alvast bedankt voor jullie hulp

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 16:55
Office 365 als mail programma bestaat niet. Office365 is een dienst waar een heleboel producten onder vallen (Office Pro Plus, Teams, SharePoint Online, Yammer, Groove, etc)

Graag duidelijk aangeven welke mail client je gebruikt (Outlook?)

• Pascalvgb
Hallo Killah,

Ik ga gewoon via internet explorer naar mijn mails via https://outlook.office.com en bekijk daar mijn mails.

Alvast bedankt voor uw reactie en hulp

• Pascalvgb
Hallo Firexlorer,

Dit is waarschijnlijk als je met Outlook werkt?
Als je via internet explorer naar uw mails gaat heb je deze extra opties niet.

En dit is net het probleem, kan je ook online een wildcard gebruiken zoals ik dit vroeger deed in Outlook?

Verwijderd

Hey,

Je kan een wildcard * wel gebruiken in de search, maar niet vooraan dus *zoeken werkt niet maar zoeken* wel... Net getest in mijn outlook online
Pagina: 1